مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اطلاعات فنی در مورد کانکس ها

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ

برای نتیجه بهتر، از هر دو طرف قطعه یک فوت (foot) اضافه تر جدا کنید. علت این کار به این دلیل است که شما بتوانید قطعه جدید و سالم را بر اساس سنجش زاویه خریداری و جایگزینی کنید. بعد از اینکه قطعه ناسالم را خارج ساختید، حواشی و اطراف قاب چوب را چک کنید که دیگر اثر از پوسیدگی و آسیب دیدگی نداشته باشد.

خریداران در هنگام استفاده از کانکس به این نتیجه رسیده اند که می بایستی از عایق مناسب تر و نیرومند تر از عایق های پلی استارین بکار برنده که یک نمونه از آن عایق پشم سنگ با تراکم دست کم ۳۰تا ۶۰ کیلو گرم بر متر مکعب با روکش آلومینیوم (فویل دار) که این گونه از عایق ها باتوجه به مبحث ۱۸ و ۱۹ نظام مهندسی ساختمان مورد تایید است استفاده گردد.

به دلیل داشتن منظره جالب و شیک، نمای جذاب و محیط زنده این گونه کیوسک ها در پارکها و سایر محیط های تفریحی از جمله محل بازی، زمین گلف و میدان های عمومی نصب و راه اندازی شده اند.در اینگونه مهم کانکس ها میتوان تعدادی کانکس را با نمای خاص در نظر گرفت و هر کانکس را به اسکان عده ای از گردشگران تخصیص داد، در این صورت دیگر نیاز به ساخت بنا با مصالح ساختمانی نمی باشد، در نتیجه پروسه زمان بر ساخت به کمترین زمان ممکن تبدیل شده و در اسرع وقت یتوانیم محدوده مورد نظر را جهت اسکان مسافران یا یک مرکز استراحتگاهی آماده سازی نماییم.

کانکس در انواع مختلف مانند: کانکس استاندارد، کانکس سالنی، کانکس دو اتاقه ، کانکس دو اتاقه با آبدارخانه و سرویس بهداشتی، کانکس سه اتاقه، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی ،کانکس پیش ساخته، کانکس کارگری، کانکس مدیریتی، کانکس دفتر مهندسی و انواع متنوع دیگر در کارگاه کانکس سازی تولید می شود.

اگر بر روی سطوح قاب کمی پوسیدگی موجود بود، آن را با سوهان برطرف کنید ولی هرگز روی آن را نپوشانید و پوسیدگی را به حال خود رها نکنید.

زمانی که تصمیم میگیرید از ساختمان های پیش ساخته به جای ساختمان با مصالح ساختمانی استفاده کنید میتوانید از راهکارهایی کم هزینه برای زیباسازی داخلی آن استفاده نمایید.

از مسائلی که باید برای یک سالن غذاخوری باید در نظر گرفته شود روشنایی، رنگ و چیدمان می باشد که میتوان با آن ها سالن غذاخوری خود را به مکانی زیبا و راحت برای غذا خوردن تبدیل کرد.سرد کردن فضای پیش ساخته نیز همانند گرم کردن آن هزینه بر و انرژی بر است. با تنظیم ترموستات روی دمای بالاتر می توان مصرف برق و انرژی مصرفی را کاهش داد.

پیشرفت های سریعی که در دنیای امروزی رخ می دهد عوارضی را نیز در بردارد که یکی از این عوارض احتیاج به داشتن ساختمان های پیش ساخته است. در دنیای امروز تمام محصولات در حداقل زمان ممکن تولید می شوند در این میان ساختمان سازی نیز باید پابه پای صنایع دیگر حرکت کند و دیگر با روش های سنتی نمی توان ادامه داد.کانکس دست دوم که قابلیت استفاده ویا قابلیت ترمیم داشته اند را شرکت کانکس آپادانا از فروشنده های آن که بیشتر از خریداران این شرکت بوده اند  تهیه و جهت فروش به خریدارن گرامی که از این طیف کانکس دست دوم مورد استفاده قرار می دهند  ارائه می دهند پنکه های سقفی می توانند درکاهش دما کمک کنند، اما به یاد داشته باشید که پنکه ها تنها افراد را خنک می کنند، نه اتاق را.

 مقبولیت کامپوزیت­ ها در عرصه ساخت­وساز مرهون دو خاصیت مهم قابلیت شکل­پذیری بالا و استحکام  فوق­العاده این مواد می­باشد از قابلیت شکل پذیری کامپوزیت­ ها در ساخت اجزای داخلی ساختمان­ها مانند چاهک­های ظرفشویی، دستشویی،وان حمام، سنگ توالت وغیره بهره گرفته می­شود و از استحکام بالای آنها جهت تقویت و اسکلت­بندی انواع سازه­ها استفاده می­گردد. بهره­گیری از خواص استحکامی مواد کامپوزیتی را می­توان در دو گروه تقویت داخلی سازه و تقویت خارجی سازه دسته­بندی نمود

بنابراین هنگامی که از ویلای پیش ساخته خود خارج می شوید پنکه ها را خاموش نگه دارید. این کار 2/0 از هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد.قطعه خارج شده را به مغازه لوازم یدکی ببرید تا یک قطعه سالم و شبیه به سایر قطعات سالم چوب های منزلتان به شما تحویل دهد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
فرزاد هاتفی

کانکس