مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

http://www.familakala.com/uploads/thumbs/products/2015/12/261x267_072100_815alborz.png

بسیاری از آشپزها یا خانم ها کلی ظرف و ظروف، کتاب آشپزی، و وسایل آشپزخانه دارند که در هنگام آشپزی موجب به هم ریخته و آشفته به نظر رسیدن آشپزخانه می شود. در اینجا چند ایده برایتان مطرح می کنیم تا با استفاده از آنها کاری کنید که آشپزخانه شما مرتب تر به نظر برسد.

این سینک های تک لگنه و عمیق به اندازه ایی هستند که به راحتی می شود ماهی تابه بزرگ را درون آن بشویید که البته با محدودیت جا برای قرار دادن ظروف کثیف و ظروف شسته شده برای آب کشیدن مواجه هستید.خرید یک سینک روشویی مناسب یکی از طاقت فرساترین کارهای هر شخص خانه داری است. زیرا مدل ها و شکل های  بسیار متنوعی از سینک در بازار وجود دارند که انتخاب مدلی مشخص را سخت می کنند. بعلاوه در کنار وجود اشکال مختلف، سینک ها در ساختشان از موادی متفاوتی مانند سرامیک، شیشه، پرسلین، چوب، فلز و … استفاده می کنند که هر کدام زیبایی های خاص خودش را دارد.

پس سعی کنید حداقل از انواع مدل سینک ظرفشویی که دارای سبدی جداگانه برای خشک کردن ظروف و مواد غذایی هستند استفاده کنیدهیچ کدبانویی دوست ندارد در آشپزخانه ای کار کند که دیزاین آن مطابق با سلیقه شخصی اش نباشد. هنگام خرید سینک باید به طراحی داخلی آشپزخانه، منطقه که قرار است سینک در آن قرار بگیرد، و شکل ظاهری خود سینک توجه کنید. سعی کنید رنگ ها را به خوبی در کنار هم بچینید.

باور غلط و رایج بر این است که نیازی به شستن جداگانه سینک ظرقشویی نیست و مایعات شوینده‌ای که برای شستن ظروف استفاده می‌شوند، برای تمیز ماندن سینک کفایت می‌کنند. در حالی‌که مایع شوینده‌ای که وارد سینک می‌شود، حاوی انواع جرم‌ها و چربی است و برای همین هم خاصیت پاک‌کنندگی خود را از دست داده است.پس بخاطر داشته باشید که حداقل هفته‌ای یک‌بار پس از استفاده از سینک، بصورت جداگانه آن را تمیز کنید. برای این‌کار کافی است مقداری مایع ظرفشویی را با آب گرم مخلوط کنید و از اسفنج برای آغشته کردن سینک به این مخلوط استفاده کنید.لعابدار آهنیدارای روکش های بسیار شفاف و صیقلی هستند و در رنگ های مختلفی موجود می باشند.

سینک ظرفشویی خیلی بزرگی انتخاب کنید. وقتی آشپزی می کنید ظرف های بیشتر و بیشتری کثیف می شوند. سینک بزرگ موجب پنهان شدن ظروف کثیف و تمیزتر به نظر رسیدن آشپزخانه می شود. روکش آنها کاملاً سخت است، بسیار بادوام بوده و به ندرت اتفاق می افتد که روی آنها خط و خش ایجاد می شود. جریان آب روی آن بسیار بی صداست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
فرزاد هاتفی