مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بهترین نوع تیپ برای مردان مد روز

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ

http://jezghel.com/wp-content/uploads/2015/05/bow-tie-07.jpg

در قرن هفدهم ، زمانی که فرانسه در گیر ودار جنگ پروس بوده،‌گروهی از مزدوران این جنگ همیشه، یک دستمالی رو دور گردشون می بستن، که به همین خاطر همه اونها رو به اسم قایون کراواتی صدا می کردند،‌چون قبل از اونها کسی این کارو نمی کرده، بعد از تموم شدن جنگ در قرن های هجدهم ونوزدهم، برای اولین بار طراحان فرانسوی از همین دستمال گردن ها ایده گرفتن و کراوات های امروزی رو طراحی کردن، وما امروز ه شاهد استفاده گسترده از کراوات هستیم.

دکمه‌های سرآستین، جواهرات و دکمه‌های تزئینی هستند که برای تزئین و بستن دو بخش سر آستین پیراهن استفاده می‌شود. دگمه‌سرآستین یک وسیله جانبی خیلی کوچک است که بیشتر در مواقع رسمی استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در ظاهر کت یا پیراهن مردانه دارد. می‌توانید با استفاده از دکمه سرآستین، در محیط کار خود به عنوان فردی رسمی و کلاسیک ظاهر شوید.این روزها بیشتر افراد از دکمه سرآستین فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند، بنابراین اگر‌می‌خواهید بین سایر افراد برجسته و مشخص باشید، دکمه سرآستین طلایی انتخاب کنید که مدلی ظریف و زیبا است. یک راه دیگر برای اینکه متمایز و شیک باشید، انتخاب دکمه سرآستین با سنگ قیمتی و اصل مثل عقیق یا زمرد است. دکمه سرآستین‌های دست ساز هم نمونه خوبی است، اما بسیار گرانقیمت است.پاپیون هم استفاده مشابهی مانند کراوات داره، وبرای شیک ومنحصر به فرد بودن آقایون، یکی از ضروریات محسوب می شه.، حالا ما می خوایم سه برند خیلی معروف که این پاپیون خاص وشیکی رو طراحی کردن،‌به شما معرفی کنیم.این برند هم نام یکی از شرکت های شاخص در تولید اکسسور های مردانه است، این برند به صورت تخصصی پاپیون ودستمال گردن تولید می کنه. دو ویژگی شاخص تولیدات این برند،‌ دست دوز بودن واستفاده از مرغوب ترین مواد هست، Rohan Browne موسس این کمپانی می باشد.ساعت یکی از مهمترین وسایل جانبی است که هر مردی باید داشته باشد؛ اولین چیزی که در یک ساعت مردانه باید جستجو کرد، یک صفحه بزرگ است. یکی از مزایای صفحه بزرگ این است که مدل عقربه‌های ساعت به خوبی دیده می‌شود و می‌توان سبک و مد را به عقربه‌های استاندارد ساعت افزود. سعی کنید ساعت‌های شیک و زیبا از برندهای معروف خریداری کنید.همیشه درنظر داشته باشید که کجا مه‌مان هستید و میزبانتان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌ستان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباستان استفاده کنید و در ‌‌نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجاتتان بدهد؛ همیشه از افراد مافوقتان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیستان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!
کفش مشکی چرمی رسمی‌ترین مدل کفش است. اما می‌توانید گاهی اوقات به‌جای آن از کفش قهوه‌ای یا قرمز خیلی تیره استفاده کنید. همچنین می‌توانید مدل کفش خود را تغییر بدهید و کفش دلخواه خود را از بین کفش‌های بدون بند رویه پهن (Loafers)، کفش‌های پنجه گرد یا کفش‌های نوک تیز انتخاب کنید.کفش فقط یک وسیله کاربردی نیست، بلکه یک وسیله جانبی مهم در لباس محسوب می‌شود. به عنوان مثال اگر کت شلوار روشن پوشیده‌اید، می‌توانید کفش قهوه‌ای مایل به زرد را با آن ست کنید یا با کت شلوار تیره رنگ، کفش پوست شیک و زیبایی را بپوشید. یادتان باشد اگر قصد دارید خاص و متفاوت باشید، نباید در خرید کفش صرفه‌جویی و خسیسی به خرج بدهید. اگر در طول روز زمانی طولانی سرپا هستید و کفش به پا دارید، بهتر است کفشی راحت و با کیفیتی خوب انتخاب کنید.
تنوع مدل مو همیشه زیاد است. در دنیای متحد‌الشکل و تجاری، مدل مو (که شامل موی صورت هم می‌شود) می‌تواند به عنوان علامت تجاری و مشخصه شما محسوب بشود. در راستای هدف متفاوت بودن، باید مدل موی متفاوت‌تری انتخاب کنید، اما مدلی که انتخاب می‌کنید باید رسمی باشد. مواظب باشید طوری به نظر نرسد که برای آرایش موی خود تلاش زیادی انجام داده‌اید.
ادکلن هم یکی از موارد مهم در ظاهر شما است. هنگامی که در یک قرار تجاری و رسمی برای اولین بار با افراد ملاقات می‌کنید، داشتن بو و رایحه خاص و منحصر به فرد می‌تواند تاثیر اولیه بسیار خوبی بر روی دیگران بگذارد. پس انتخاب ادکلنی خوش‌بو و با رایحه‌ای خاص اهمیت زیادی دارد.حتی اگر شما بیشتر وقت خود را با کامپیوتر صرف می‌کنید، بازهم به یک قلم خوب برای امضا و کارهای ضروری مثل نوشتن فوری یک یادداشت یا مطلبی در یک جلسه رسمی نیاز دارید. یک قلم کلاسیک و درجه یک ارزان قیمت نیست، اما ارزش خرج کردن را دارد. یک روان نویس یا خودنویس عالی و شیک که از بیرون کت یا کیف شما دیده می‌شود، وسیله ای کاربردی و بسیار شیک و جالب است.دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعیشان را راجع‌به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا اینکه خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعیشان را به شما بگویند.
 البته جنبه‌خودتان را هم بالا ببرید، نه اینکه دوستتان نظرش را بگوید و بعد دوستیتان به هم بخورد! از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن مو‌هایتان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.اگر دوستانتان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلیتان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس‌‌ همان طوری لباس بپوشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
فرزاد هاتفی