مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تیپ های اقایان در محیط های مختلف

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

با لباس خود راحت باشید تنگ بودن، کوتاه بودن، گرم بودن و تمامی عوامل دیگری که باعث شود شما در لباس‌تان احساس ناراحتی کنید، ممنوع است. باور کنید یا نه، احساس ناراحتی در لباس حتی می‌تواند بر قیمت قراردادی که به عنوان یک فروشنده امضا می‌کنید نیز تأثیرگذار باشد!  سبک خود را بشناسید بسیاری از مدیران موفق دنیا لزوما لباس رسمی نمی‌پوشند و همه‌ی افراد موفق هر روز کفش‌شان را با لباس‌شان هماهنگ نمی‌کنند اما همه‌شان سبک خاص خود را دارند. سبکی که با شیوه‌ی کارشان، اعتقادات‌شان، کلام‌شان و رفتارشان همخوان است.  حالا فرقی نمی‌کند که این فرد موفق یک کارمند باشد، یک کارآفرین شناخته‌شده و یا مایکل کرس(Michael Kors) یکی از موفق‌ترین و بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان دنیا که همیشه یک بلوز مشکی و یک کت مشکی به تن دارد.

کمربند نبستن  اگر شلواری پوشیدید که جای کمربند دارد و پیراهن خود را داخل شلوار گذاشته اید، به گزارش پرشین وی باید حتما کمربند ببندید ، چرا که جای خالی کمربند بسیار بد و خالی دیده می شود! اگر شلوار یا دامنی به تن دارید که جای کمربند ندارد ولی نیاز به بستن آن احساس می کنید، بهتر است به نوعی برای خود جای کمربند بسازید، چرا که در غیر این صورت عجیب دیده خواهد شد. به این منظور می توانید از ترفند سنجاق قفلی استفاده کنید. این روش در عین سادگی ، توجه کسی را نیز جلب نمی کند. همانند تصویر از داخل به نوعی سنجاق قفلی را ببندید که کمربند را حفظ کند.

  6. تزئینات جانبی مناسب  تزئیناتی مانند دستبند، انگشتر و .. می تواند تغییر زیادی در ظاهر کلی شما ایجاد کند. ولی در نظر داشته باشید که شما نمی توانید از یک گردنبد ، دستبند و یا هر وسیله بسیار پرزرق و برق برای یک محیط رسمی استفاده کنید. همه این موارد باید بسیار ساده انتخاب شود. 

7. ناخن های آراسته اگر شما در میان مکالمه خیلی از دست های خود استفاده می کنید و یا باید مرتب با اوراق سروکار داشته باشید پس اطمینان حاصل کنید که ناخن هایتان آراسته باشد. نیازی به مانیکور نیست ولی ظاهر شکسته و نامرتب نداشته و به خوبی سوهان شده باشد و یا جای لاک روی ناخن ها نباشد.

بهترین استایل با ژاکت  ژاکت ها لباس هایی هستند که می توانند در پوشش شما تنوع به وجود آورند. شما می توانید به صورت روزمره و در اشکال مختلف از آنها استفاده کنید، به عنوان یک کت ورزشی یا هر نوع کت اسپرت. شما می توانید تی شرت را کنار گذاشته و به جای آن یک پیراهن و یک پاپیون اسپرت بپوشید همراه با یک ژاکت. اینگونه شما استایلی رسمی و غیر رسمی خواهید داشت. استفاده از کروات ها یا پاپیون های پشمی با ژاکت  یکی از بهترین استایل هاست.

کراوات سیاه مردانه: اگه قراره واسه یه مهمونی یا قرار ملاقات رسمی برین و دوس دارین در حین سادگی شیک به نظر برشین میتونین یک کراوات سیاه رو با یک پیراهن سفید و کت ، شلوار سیاه بپوشین .

اگر شما در محیطی کار می کنید که پوشیدن یک کت اسپرت هم بیش از اندازه رسمی تلقی می شود این ژاکت ها برایتان بهترین گزینه اند. به تازگی ژاکت هایی به بازار آمده که ساختار یک کت رسمی را با جنس انعطاف پذیر غیررسمی یک ژاکت با هم آمیخته است.   بسیاری از آقایان علاقمندند که ژاکت های خود را زیر کت های رسمی بپوشند که استایلی بسیار زیباست، اما برای این کار ژاکت شما باید کمی نازک تر از انواع بافت های زخیم باشد تا بتوانید به راحتی دستهایتان را حرکت دهید. 

اگر ژاکت خود را بدون کت می پوشید معمولاً نباید سرآستین پیراهن شما از زیر آستین ژاکت دیده شود ولی اگر روی آن کت می پوشید بهتر است آستین پیراهن و ژاکت هر دو از زیر آستین کت دیده شوند. بارعایت این اصول می توانید با یک ژاکت ساده بهترین استایل ها را داشت.پترن های زمستانی معمولاً غیر رسمی تلقی می شوند. برای شناخت بهتر این نوع مدل لباس ها می توان گفت که لباس هایی هستند با طرح های دانه های برف یا طرح های جنگلی که به درد کمپ زدن خارج شهر می خورند یا طرح هایی که ممکن است حوالی زمستان یا کریسمس به چشمتان بخورند. توجه کنید که این طرح ها کاملاً غیر رسمی هستند و معمولاً روی بافت ها یا سویشرت ها دیده می شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹
فرزاد هاتفی