مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جمع و جور کردن یک تیپ پاییزه مردانه

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ


موفقیت در این دوره گذار آسان است، به شرطی که لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع و کاربردی را به‌گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که بهترین استایل را داشته باشند. یک خبر خوب: امسال لازم نیست که همه کمد خود را نو کنید و اضافه کردن تنها چند لباس یا اکسسوری تازه تغییری اساسی ایجاد می‌کند.  ما تصمیم گرفته‌ایم که در این گذار از تابستان به پاییز به شما کمک کنیم بنابراین، هشت لباس و اکسسوری جدید و کلیدی را برای این فصل انتخاب کردیم تا انتخاب شما راحت‌تر شود.

شیک پوشی و خوش پسندی تنها در بین بانوان رایج نیست بلکه آقایان و حتی کودکان نیز شیک پوشی را دوست دارند و علاقه مند هستند که همیشه جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند. ما برای این دسته از آقایان پیشنهاد فوق العاده ای داریم، با ما در لباس پاییزه پسرانه همراه شوید تا شما را با مدل های زیبا و جذاب روز دنیا آشنا سازیم.

  لباس پاییزه پسرانه شیک و زیبا:  آقا پسر ها و آقایان خوش تیپ دیگر نگران نباشید ، مجموعه ای زیبا را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا با ایده گرفتن از مدل های ان برای همیشه خوش تیپ باقی بمانید و زیبایی خیره کننده داشته باشید.بته خیلی ها حال و هوای لباس زمستانی پوشیدن را آن طور که شایسته است درک نمی کنند. زمستان برایشان مظهر سرمای طاقت فرسا و آرزویشان گرم شدن دوباره هواست. هستند کسانی که از پوشیدن لباس های زمستانی دچار هیچ هیجانی نمی شوند و زندگی بدون زمستان و سرما برایشان یک رویاست. واسه یه استایل زیبا میتونین از پلیور های خیلی نازک یقه اسکی (یقه ماهیگیری)  با کت و شلوار استفاده کنین . 

رنگاش هم میتونه خاکستری روشن ، زرشکی و آبی باشه و نباید  رنگش زیاد روشن باشه.  کت شلوار با پاپیون پلیور یقه کشمیری سیاه رو با سیاه بپوشین  بر خلاف اینکه بیشترطراحان مد و استایلیست ها توصیه میکنن از پوشیدن ست لباس سیاه امتناع کنین، ولی پوشیدن پیراهن سیاه با یک کت شلوار سیاه میتونه به یک مرد قیافه ی جدی و جذابی رو بده . 

وقتی لباس‌هایی با رنگ‌های پاییزه – انواع قهوه‌ای، قرمز، نارنجی و سبز – می‌پوشید، اکسسوری‌های انتخابی شما هم باید با لباستان هماهنگ باشند.  

این کیف خاکی‌رنگ نه‌چندان ظریف برند منگو، ویژگی طبیعی و قدرت متناقض ظاهر چرمی را با به کار بردن طراحی کاربردی به‌خوبی در هم‌آمیخته و گزینه مناسبی برای یک سفر کوتاه و راحت آخر هفته است.  بافتنی طرح‌دار بافتنی طرح‌دار  بافتنی طرح‌دار  برای اینکه در پاییز امسال خوش‌تیپ و به‌روز باشید بهتر است یک بافتنی طرح‌دار و جذاب را انتخاب کنید تا توجه همه را به خود جلب نمایید.

  اما همان‌گونه که در این جامپر سبک آسوس می‌بینید، طرح‌دار به معنای زننده نیست. این جامپر دارای بافت نرم نخی است و طرح هشت روی آن یادآور طرح‌های ورزشی قدیمی است.

 این گرم‌کن را می‌توان با چینوی تنگ یا شلوارک ورزشی پوشید.دقت کنین که رنگ سیاه پیراهن با رنگ سیاه کت شلوار یکی باشه در غیر این صورت هر کدوم که رنگ روشن تری داشته باشه به نظر رنگ پریده و کهنه بنظر برسد.

بیایید خودتان را در یکی از فیلم هایی که در منطقه ای کوهستانی، مثلا در شمال روسیه می گذرد تصور کنید. درست همانجا که با آلاسکا مرز آبی دارد و سرما آنقدر شدید است که خون پرنده در حال پرواز، در رگ هایش یخ می زند.

شما در هزار و یک امکان گرمایی، پوشیده شده اید. جوراب های پشمی پایتان کرده اید، کلاهتان همه صورتتان را پوشانده و فقط یک دماغ قرمز از آن بیرون افتاده است. خلاصه این که، خودتان را با انواع و اقسام پارچه هایی که گرما را نگه می دارند محافظت کرده اید.

حالا فقط کافی است دستتان را از لای پتویی که دورتان پیچیده اید خیلی آرام بیرون بیاورید تا لیوان چای را از کنار آتشی که آخرین رمق های شبانه اش را خرج می کند، بردارید. حالا سرماست که به سرعت راهش را پیدا می کند، از دستتان بالا می رود و می خزد زیر آستین پشمی لباستان. دستتان که به چایی می رسد، حس می کنید زندگی دوباره شما را می خواهد، گرما دوباره می دود توی تنتان، در تمام سلول هایتان پخش می شود و نفس کشیدن دوباره برایتان به یک روند عادی بدل می شود.

 چه لباسی بپوشیم؟  گرمایی که لباس های زمستانی، کاپشن ها و جوراب های پشمی و ژاکت های بافتنی به ما می دهند، نتیجه یک سری فعل و انفعالات کاملا علمی است که جنس، میزان ضخامت و نازکی و... لباس ها در آن دخیل است.  

بهترین لباس های زمستانی آنهایی هستند که با کمترین وزن، بیشترین گرمای ممکن را داشته باشند. البته پشم و پوست و موی حیوانات به عنوان مرغوب ترین ماده برای این کار استفاده می شوند، اما مگر دنیا چقدر حیوان دارد که هر بار بخواهیم یکی شان را پوست بکنیم و برای خودمان لباس گرم درست کنیم؟

  امروز الیاف مصنوعی که گاهی کارشان را بهتر از پشم ها و الیاف طبیعی انجام می دهند صنعت پوشاک و بخصوص پوشاک زمستانی را در دست گرفته اند. البته هنوز هم قیمت پالتویی که از پوست اسب آبی آب های «نیلاکیدو» دوخته می شود، چندین برابر بیشتر از پالتوهایی است که از الیاف نرم و سبکی که حاصل ترکیبات شیمیایی هستند، دوخته شده اند.  

شما حتما خودتان صاحب سلیقه هستید و در انتخاب لباس نکاتی مثل ترکیب رنگ و تناسب جنس را در نظر دارید. البته ممکن است مثل هر کس دیگری فکر کنید که با آن همه لباس هرگز نمی توانید خوش تیپ باشید، اما سخت در اشتباهید. لباس های زمستانی خلاف تصور شما می توانند شیک ترین و دلرباترین گونه های لباس باشند.

  لباس های زمستانی با حجم زیاد و بافت های عجیب و غریبی که به خاطر جنس شان دارند، می توانند در یک ترکیب درست با کفش و جوراب و رنگ پلیور و پالتویی که تنتان می کنید، بسیار زیبا و هماهنگ باشند. اگر سلیقه ای که در تناسب رنگی لباس های غیرزمستانی تان رعایت می کنید، سلیقه خوبی است، همان را در لباس های گرمتان هم اعمال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹
فرزاد هاتفی