مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خرید های آخر سال و نکاتی برای خرید یک کیف خوب

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/11/17/4109764_698.jpg

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بازار خرید هم داغ می‏شود؛ کیف، کفش، لباس و همین‏طور میوه و آجیل و شیرینی از اقلامی هستند که در روزهای پایانی سال، بازارشان گرم می‏شود.حرفه‌تان هرچه که باشد بدون‌شک وقت رفتن به محل کار با کلی وسایل ریز و درشت درگیرید که باید همراه‌تان باشند.در این شرایط بهتر است به کیف‌های کیسه‌ای مانند نمونه پیشنهادی ما فکر کنید. حالت کیسه‌ای این کیف‌ها به شما اجازه می‌دهد همه وسایل‌تان را درون آن جا بدهید.

از اهمیت توجه به جنس و ساختمان کفش و تناسب آن با پای مصرف‌کننده که بگذریم، در نظر اول خرید کیف آسان است. اما اگر شما هم معتقدید که فقط سلیقه خوب داشتن برای خرید کیف مناسب کافی است، سخت در اشتباه هستید. برای حفظ سلامت ستون فقرات و شانه‌ها باید هنگام انتخاب کیف همان قدر دقت و توجه کنید که در زمان خرید کفش باید صرف کنید. بنابراین، پیش از آن که به خرید کیف و کفش عید بروید، بهتر است آگاهی خود را دربارهٔ کیف پول نیکودل مناسب افزایش دهید. اگر می خواهید کیف یا کفش و یا دستکش چرمی خود را براق کنید یک تکه پوست پرتغال را به آن بمالید وبعد با پارچۀ نرم ولطیفی آن را پاک کنید . فوق العاده براق خواهد گردید .

زنان خیلی بیشتر از مردان به ارتباط برقرار کردن با فروشندگان اهمیت می دهند. مردان به نکات ابزاری خرید بیشتر اهمیت می دهند. مثلاً اینکه فروشگاه پارکینگ داشته باشد، یک تولیدی باشد یا جنس خود را به اقساط بفروشد.

از طرفی، زنان در هنگام خرید به جوانب مختلف توجه می کنند و چیزی را می خرند که از ابعاد مختلف برایشان صرفه داشته باشد. در حالی که مردان اولین جنس مورد نظر را می خرند وی می روند. یک زن به ویژه اگر جوان باشد عاشق خرید کردن است. در واقع خرید کردن را برای نفس عمل خرید کردن دوست دارد. حتی اگر در این کار عجله هم داشته باشد از آن لذت می برد. اما یک مرد چه جوان باشد و چه مسن، فقط برای این به خرید می رود که کالای خاصی را بخرد و بلافاصله به سراغ کار بعدی اش برود.

کیف مناسب برای هر شخص ممکن است معنای منحصر به فردی داشته باشد. مسلماً کیفی را که یک زن میانسال برای استفاده روزمره به‌کار می‌برد، نمی‌توان برای یک دختر نوجوان دبیرستانی مناسب دانست؛ زیرا وزن و ساختار بدن و همچنین نیازهای روزانه این دو با یکدیگر کاملاً متفاوت‌اند.

کیف پول جیبی
کیف پول چرمی ترکیبی است از چرم گاوی و پارچه دستباف. فضاسازی داخل این کیف هم به گونه‌ای است که در آن هم برای اسکناس‌هایتان جا در نظر گرفته شده هم سکه‌ها و پول خردهای احتمالی.شما با هدیه دادن یک کیف پول به عزیزترین مرد زندگی‌تان، عملا روزهای خوشی را - با جیبی پر از پول‌هایی که داخل یک کیف چرمی ‌است- سپری می‌کنید. هزینه عینی شدن این آرزو، حدود ۱۲هزار تومان بیشتر نیست.فراگیری استفاده از چرم در تمام مناطق ایران (طوری که لباس خاص چوپان‌ها بوده)، یک دلیل ساده دارد؛ چرم در خنک نگه داشتن بدن در گرما و گرم نگه داشتن‌اش در سرما، بسیار مفید است.آن قدیم‌ها، کالاها و مایحتاج را به وسیله پول خریداری نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردند.

آن‌وقت‌ها مردم قسمتی از دارایی خود را برای به دست آوردن یک کالا یا یک خدمت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پرداختند که به آن معامله پایاپای گفته می‏شد.طراحی این کیف به دلیل تکه‌های زیاد چرم‌ به کار رفته در آن، به طراحی40 تکه معروف است. این کیف ترکیبی از چرم گوسفندی و گاوی است. ویژگی متمایز‌کننده این کیف، چاپ دستی قسمت میانی آن است. این طرح با استفاده از چاپ فلز و رنگ دستی روی چرم کار شده است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
فرزاد هاتفی