مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

http://armangifts.com/Administrator/files/ProductPic/apny-hp-v160.jpg

برای انتخاب فلش مموری قابل اطمینان که مدت ها برایتان انجام وظیفه کند، موارد ذیل را در نظر بگیرید:
شکل ظاهری- بیشتر بخش های شکننده هر فلش نظیر رابط USB می بایست دارای یک روکش مناسب باشند. در زمان انتخاب یک فلش مموری تجهیزات جانبی همراه آن، نظیر کابل های رابط و سایر موارد موجود را بررسی نمائید.ظرفیت- فلش ها با ظرفیت و سرعت های متفاوتی تولید و عرضه می گردند. ظرفیت و سرعت فلش درایو را متناسب با نیاز خود انتخاب نمائید تا از پرداخت هزینه های اضافی بر حذر باشید.
سازگاری- در صورتی که کامپیوتر شما دارای درگاه USB2.0 یا USB1.1 است فلش درایوی را انتخاب نمایید که با آنان سازگار باشد زیرا پورت USB1.1 سرعت کمتری نسبت به پورت های USB2.0 دارد. با اینکه تقریبا تمامی درایوها USB2.0 در پورت های USB1.0 نیز کار می کنند ولی برای بهره مندی از تمامی سرعت فلش USB2.0 را در درگاه هم نامش به کار گیرید.حفاظت داده ها- برخی از فلش درایوها قابلیت قبول کلمه عبور اختصاصی دارند یا با اثر انگشت کاربر فعال می شوند، در صورتی که اطلاعات حساس و مهمی روی فلش خود ذخیره می کنید و افراد غیرمجاز نباید به آنها دسترسی داشته باشند، پیشنهاد می شود چنین گونه هایی را انتخاب کنید. البته اخیرا نرم افزارهای ویژه ای برای مخفی کردن و جلوگیری از دسترسی نفرات غیر مجاز به اطلاعات روی فلش هم به بازار آمده اند که رد صورت داشتن حجم کافی، به کارگیری چنین نرم افزارهایی نیز مثمر ثمر خواهد بود.جدا اگر فلش در حالی که ویندوز این عمل را ایمن نمی داند. شاید اگر ویندوز به جای آنکه اعلام کند، سخت افزار تنی تواند با ایمنی کامل از درگاه USB سیستم جدا شود؛ علت آن را بیان می کرد، بسیار بهتر بود.

فلش مموری اچ پی hp v178b/178p با برخورداری از سرعت انتقال 14MB/s به هنگام خواندن اطلاعات از فلش و همچنین سرعت 4MB/s به هنگام نوشتن اطلاعات بر روی فلش، یکی از پرسرعت ترین فلش های حال حاضر بازار ایران به حساب آمده و به خوبی توانایی پاسخ گویی به تمام نیازهای شما را خواهد داشت. شما می توانید باخیالی آسوده این فلش مموری را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید و از کیفیت بسیار بالا در استحکام و سرعت بسیار خوب آن در انتقال داده ها لذنت ببرید. در  فلش hp شرکت اچ پی برخلاف بسیاری از شرکت ها ، استانداردهای مختلفی رعایت می شود که استاندارد کیفیت و طراحی متناسب با خریدار از مهمترین آنها می باشند.قطعا در موقع خرید یک فلش مموری تنها به زیبایی آن نمی اندیشیم و سرعت انتقال داده ها و همچنین استحکام و ماندگاری محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . فلش مموری های اچ پی از شناخته شده ترین برندهای فلش مموری هستند و در سالیان بسیاری که از عمر تولیدات وسیع این شرکت سپری شده است امتحان خود را بخوبی پس داده اند.

فلش مموری اچ پی مدلv178b / 178p  یک فلش مموری کوچک، شکیل و با طراحی حرفه ای است. این فلش با بدنه‎ای شبیه پاک کن ، ساخته شده از سیلیکون بسیار مقاوم وانعطاف پذیر ،در برابر هرگونه ضربه و نفوذ آب مقاوم بوده و با برخورداری از نرخ فوق العاده سرعت انتقال اطلاعات 14مگابایت در ثانیه و دو سال گارانتی بی قید و شرط و البته همراه بایک آویز کوچک که امکان اتصال فلش به جا سوئیچی را ایجاد می کند ، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید فلش مموری به شمار می‎آید.

کمپانی عظیم "اچ پی" که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید دستگاهها و تجهیزات الکترونیکی می باشد عنوان کرده است که یکی از بهترین و زیباترین مدل های فلش مموری تولیدی این شرکت ، این فلش مموری می باشد .طراحان این شرکت بزرگ ، این فلش مموری را به شکل بستنی طراحی کرده اند. این طراحی بسیار شیک در بین کودکان وبزرگسالان از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار شده است.

فلش مموری مستحکم و زیبا وبسیار پرسرعت

بسیاری از اوقات اطلاعاتی که بر روی یک فلش مموری ذخیره می کنیم ارزشی به مراتب بیشتر از قیمت خود فلش مموری برای دارند که در این مواقع نگرانی ما این است که مبادا اطلاعات موجود در فلش مموری از بین برود ویا ویروسی شده ودیگر قابل استفاده نباشد، در این مواقع تولیدات شرکت اچ پی یکی از بهترین گزینه ها می باشند زیرا به واسطه استحکام ساختاری تولیدات این شرکت که از سابقه بسیار درخشانی نیز در تولید انواع محصولات الکترونیکی برخوردار است می تواند خیال شما را از هربابت آسوده کند. این فلش مموری نیزبا ایجاد یک فضای بک آپ ایمن و مقاوم دربابر ضربات ونفوذ آب ویا حملات ویروس ها ، بهترین گزینه برای خرید یک فلش مموری مورد اعتماد می باشد.

سرعت انتقال اطلاعات فلش مموری

فلش مموری های تولیدی شرکت عظیم و معتبر اچ پی دارای سرعت انتقال داده ای بسیار قابل قبولی هستند. سرعت بالای انتقال اطلاعات بر روی این فلش به شما امکان می دهد که بتوانید از فلش خود حدکاثر استفاده را داشته باشید. به عنوان مثال به هنگام پخش فیلم های باکیفیت از روی فلش مموری، به دلیل حجیم بودن فیلم، در طول یک ثانیه باید حجم زیادی داده از روی فلش خوانده شود و به همین دلیل به فلشی نیاز خواهید داشت که علاوه بر ظرفیت کافی برای ذخیره سازی اطلاعات، از نرخ سرعت بالای انتقال اطلاعات نیز برخوردار باشد که این فلش مموری از این لحاظ در رتبه بهترین ها قرار دارد.

حداقل مدت نگهداری و ماندن داده­ها روی فلش مثلا حداقل 10 سال، جریانی که فلش با آن سازگاره مثلا کمتر از 104 میلی آمپر، دمای مناسب کار فلش، مثلا از 10- تا 55 درجه سانتی گراد، میزان رطوبت نسبی مثلا از 20 تا 90 درصد.البته باید اضافه کنیم که ممکن هست یک فلش ظاهرا متعلق به یک مارک معروف باشد، اما واقعا در سایت آن شرکت حتی با جستجو هم نتوانید پیداش کنید و این یعنی آن جنس ممکن است تقلبی باشد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
فرزاد هاتفی