مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
http://media.jamnews.ir/Original/1392/07/06/IMG14041342.jpg

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که یک روز سرد زمستانی در بالکن منزلتان با یک فنجان چای در دست به تماشای بارش برف بنشینید بدون اینکه ذره‌ای احساس سرما کنید؟ یا در یک روزگرم تابستانی دلتان بخواهد برای دقایقی در بالکن خانه‌تان گرمای خورشید را لمس کنید و تنها به خاطر  آلودگی هوا از این خواسته‌تان منصرف شوید؟ مطمئنأ راه‌های بسیاری وجود دارد که شما بتوانید این دل مشغولی‌هایتان را انجام دهید، اما شاید بتوانید با هزینه‌ای مناسب بالـکن خود را تبدیل به محیطی دلخواه و دلچسب و مناسب برای چهارفصل کنید.
الکن و یا تراس ،در خانه ها و آپارتمانهای کوچک امروزی، فضای بسیار با ارزشی است.با توجه به پیشرفت روز افزون زندگی شهری، بالکن شیشه ای مدرن ترین گزینه برای مکانیزه کردن ساختمان و استفاده بهینه از تمامی فضاها محسوب می گردد.سیستم بالکن شیشه ای بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها بوده و با توجه به بازو بسته شدن شیشه ها بصورت آکاردئونی می توان از فضاهای بلاستفاده بالکن ها استفاده بهینه نمود.

در سیستم بالکن شیشه ای یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل در سقف اجرا شده و مابقی فضا به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود بگونه ای که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و عمود بر مسیر حرکتی خود در محل درب از مسیر ریل خارج شده و در کنار درب قرار می گیرند.

در این سیستم شیشه ها از جنس سکوریت با ضخامت ۸ میلی متر می باشند ، پروفیل ها از جنس آلومینیوم و یراق آلات کاملا فلزی و ضد زنگ می باشند.اما ممکن است خیلی از ما ،ندانیم که چگونه با استفاده از شیشه بالکن این فضای با ارزش ،را دکوراسیون کرده و از آن به صورت مفید استفاده کنیم.چگونه می توانیم تراس خود، را به مکانی فوق العاده برای استراحت تبدیل کنیم؟ پست امروز ستاوین راهکارها و ایده های کاربردی را دراین زمینه مطرح می کند.به یاد داشته باشید که ایده هایی بسیاری برای تراس  ها و بالکن ها و جود دارند، اما نکته کلیدی در طراحی و دکوراسیون بالکن های کوچک،اختصاص کاربردی خاص،همچون مطالعه،غذا خوردن و یا باغبانی و گل آرایی به آن فضا می باشد.

در این پوشش متحرک ، پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرد. مقطع پروفیل ها طبق مدل روز اجرا شده و جای چرخ و بولبرینگ ها در پروفیل ها برش خورده است ، به همین دلیل شیشه ها با آسانی بیشتر در پروفیل ها جابه جا می شوند. بین شیشه ها نیز درزگیرهای پلاستیکی قرار گرفته است که به عایق بندی و ایزولاسیون کمک می کند. 

بالکن شیشه ای جدیدترین نسل پنجره های ریلی تاشو  با تکنولو‍ژی روز ترکیه ، بهترین گزینه برای استفاده بهینه از بالکن منزلتان میباشد

این نوع پنجره مناسب جهت فضاهایی است که به علت خواستار پوشیده یا باز بودن ان هستید.

این سیستم با قابلیت انعطاف پذیری بالا مطابق با سلیقه و تقاضای شما قابل نصب میباشد.

با نصب شیشه بالکن میتوانید شاهد تحولات چهارگانه سال باشید: در بهار و تابستان با جمع کردن شیشه ها در یک سو از نسیم دل انگیز سحرگاهان و شامگاهان و از افتاب روز لذت میبرید و در پاییز و زمستان از ورای شیشه به تماشای برف  باران بنشینید بی انکه سرما و برف و باران توان نفوذ در بالکن منزل شما را داشته باشد

درزگیرهای مویی در پروفیل ها تعبیه شده است که به منظور تسهیل در جابجایی پروفیل ها قرار گرفته اند. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم ، وارداتی بوده و محصول کشور ترکیه می باشد.  شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند. بدلیل جمع شدن شیشه ها مطابق با قوانین شهرداری بوده و هیچ مجوزی از طرف ساکنین ساختمان و شهرداری لازم ندارد. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد ، سهمی ، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد. رنگ غالب در یراق و پروفیل ، سفید یخچالی می باشد که در صورت تقاضای مشتری از رنگهای دیگر نیز می توان استفاده نمود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
فرزاد هاتفی

شیشه بالکن