مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فلش مموری جدید با شکل و شمایل فانتزی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ
http://teeteel.ir/wp-content/uploads/2013/01/%D9%81%D9%84%D8%B4-%D9%85%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C.jpg

Connect 303 شمایلی شبیه به یک گربه خندان و پرانرژی دارد و در قالب سه رنگ طلایی، قرمز و آبی ارائه شده که هر یک از آنها در فرهنگ شرقی مفهوم خاصی را القا می‌کنند.طلایی نمادی از ثروت و پیشرفت شغلی، قرمز ارمغانی از سلامتی و خوشبختی و آبی نمادی از آزادی عمل در دنبال کردن آرزوها و رؤیاها می‌باشد.این محصول با استفاده از فناوری انحصاری پی کیو آی به نام COB (یا چیپ آنبورد) ساخته شده است که باعث کوچک شدن ابعاد فلش شده و خاصیت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و شوک را به آن می‌افزاید.

اما مهم‌ترین کارایی این فلش مموری متفاوت آن است که قابلیت اتصال مستقیم به ابزارهای موبایل شما شامل انواع تبلت و موبایل (پشتیبانی کننده از فناوری OTG) را دارد.

- See more at: http://www.farairan.com/news/471/2545#sthash.gpPPL7bw.dpuf

  Connect 303شمایلی شبیه به یک گربه خندان و پرانرژی دارد و در قالب سه رنگ طلایی، قرمز و آبی ارائه شده که هر یک از آنها در فرهنگ شرقی مفهوم خاصی را القا می‌کنند.طلایی نمادی از ثروت و پیشرفت شغلی، قرمز ارمغانی از سلامتی و خوشبختی و آبی نمادی از آزادی عمل در دنبال کردن آرزوها و رؤیاها می‌باشد.ا اما مهم‌ترین کارایی این فلش مموری متفاوت آن است که قابلیت اتصال مستقیم به ابزارهای موبایل شما شامل انواع تبلت و موبایل (پشتیبانی کننده از فناوری OTG) را دارد.

 سن دیسک کوچکترین فلش مموری 128 گیگابایتی دنیا را معرفی کرد کمپانی سن‌دیسک که سابقه درخشانی در تولید حافظه‌های فلش دارد و با نوآوری‌های خود همواره یکی از پیشگامان این صنعت بوده، روز گذشته در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان از کوچک‌ترین فلش مموری 128 گیگابایتی دنیا با پشتیبانی از USB 3.0 رونمایی کرد.زمانی که فلش PNY شما از دستگاه یا کامپیوتر خود استفاده می نمایید. و در این میان گاهی اوقات می خواهید که اطلاعاتی اعم از موسیقی یا فیلم یا فایل و یا هر چیز دیگر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید. در آن صورت دستگاه کامپوتر شما در برابر هر خطری قرار دارد. ین محصول با استفاده از فناوری انحصاری پی کیو آی به نام COB (یا چیپ آنبورد) ساخته شده است که باعث کوچک شدن ابعاد فلش شده و خاصیت مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و شوک را به آن می‌افزاید. شدت این خطر زمانی می تواند زیاد شود که سیستم ایمنی رایانه شما پایین بیاید. پایین آمدن ایمنی هم از عواملی مانند خرابی یا مشکل در سیستم آنتی ویروس و یا ورود تروجان های غیر قابل حذف به کامپیوتر یا لپ تاپ شما سر چشمه می گیرد. حال شما برای آن که از دستگاه خود در برابر عوامل بد افزار مراقبت نمایید. اگرچه فلش مموری جدید سن‌دیسک به اندازه‌ی یک سکه است ولی می‌تواند تا 16 ساعت ویدیوهای فول‌اچ‌دی را روی خود ذخیره کند. سال گذشته این کمپانی با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای حافظه‌هایی با ظرفیت بالا، مدل 64 گیگابایتی را معرفی کرد.

مکانیزم استفاده از Encrypted USB Flash  Drive به این صورت است که کاربر قبل از استفاده از فلش باید کلمه عبور از پیش تعیین شده را وارد کند. این رمز تنها شامل اعداد از 0 تا 9 خواهد‌بود، البته انتظار می‌رود در نسخه‌های بعدی این محصول و برای امنیت بیشتر، حروف و علائم نیز به این حافظه فلش اضافه شود. کلمه عبور از معماری رمزگذاری AES 256-bit بهره می‌برد. با خارج کردن فلش از دستگاه، سیستم رمزگذاری به‌صورت خودکار، آن را قفل می‌کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
فرزاد هاتفی

فلش مموری

مموری کارت