مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
http://images.farnet.ir/2014/08/memory-card.jpg

 در این آموزش ساده ترین روش انتقال نرم افزارهای نصب شده رو به مموری کارت براتون یاد میدم. خودتون بهتر میدونید که میزان حافظه داخلی تعدادی از گوشی ها برای نصب نرم افزار کمه و نیاز هست که ما برنامه ها رو روی مموری کارت نصب کنیم تا به این مشکل غلبه کنیم. شرکت‌های سازنده کارت حافظه ممکن است کارت‌های خودشان را با سرعت‌های بالاتر از چیزی که ادعا می‌کنند بسازند. اما در اغلب اوقات شماره کلاس کارت که روی آن می‌بینید، حداقل سرعت خواندن و نوشتن از کارت است. این سرعت انتقال اطلاعات، سریعترین سرعت در شرایط ارتباطی بهینه به حساب می‌آید و برای ضبط ویدئو فلش مموری یک گلوگاه به حساب می‌آید. 

از آنجا که در هنگام ضبط فایل‌های ویدئویی سرعت ضبط و نوشتن اطلاعات روی کارت‌های حافظه بسیار بالاست، سازندگان دوربین‌های ویدئویی معمولا یکی از کلاس‌های کارت‌های SD را به عنوان سرعت پیشنهادی خودشان پیشنهاد می‌دهند و تصریح می‌کنند که بهترین شرایط ضبط در فلش مموری محصول‌شان با چنان سرعتی به دست خواهد آمد. 
من تو اینترنت 10 ها روش برای این کار دیدم ولی این روشی که من میخام یادتون بدم نسبت به بقیه روش ها ساده هست و دردسرش کمتر و البته خیلی خیلی کاربردی تر هست. شاید نرم افزار app2sd رو بشناسید. با این نرم افزار که روش نصب پردردسری داره کلیه نرم افزارها هنگام نصب به مموری کارت منتقل میشن ولی من نرم افزاری رو بهتون معرفی میکنم که فقط اون نرم افزارهایی رو که میخایین به مموری کارت انتقال بدین.

 به نظر من بعضی از نرم افزارها بهتره که تو حافظه داخلی خود گوشی نصب بشن مثل: صفحه کلید مجازی – برنامه های شماره گیری و ... چون گاها ممکنه ما فلش مموری کارت نداشته باشیم و بدون مموری کارت نمیتونیم این نوع برنامه ها رو داشته باشیم ولی با این نرم افزار میتونین برنامه های ضروری رو روی حافظه گوشی داشته باشین تا بتونین در مواقع ضروری از این برنامه ها هم استفاده کنید. نرم افزاری که در این آموزش قصد داریم روی گوشی نصبش کنیم نرم افزار LinK2SD هست. 
برای این نرم افزار هم مثل برنامه app2sd پارتیشن دوم لازم هست ولی اصول کار در دو مورد متفاوت هست:  1- به جای اینکه پوشه data/app/ لینک قرار داده بشه (که باعث میشه کلیه نرم افزارها به مموری کارت منتقل بشن) شما میتونید فقط نرم افزار مورد علاقه خودتون رو به مموری کارت انتقال بدین.  2- LinK2SD رابط کاربری بهتری داره و میتونید با اون روی نرم افزارهاتون مدیریت داشته باشین و میتونید فقط با یک کلیک نرم افزار رو به مموری کارت و یا حافظه داخلی گوشی انتقال بدین.

نرم افزار انتقال برنامه ها و بازی ها به مموری کارت  Link2SD Plus 4.0.11

Link2SD Plus یک نرم افزار اندروید است که می تواند برنامه ها و بازی های مورد نظر شما را از حافظه تلفن به کارت حافظه جانبی یا بالعکس انتقال دهد. این برنامه با استفاده از دو روش می تواند برنامه ها را منتقل کند یکی به صورت دسته جمعی برای راحتی کاربر و دیگری به صورت تک تک که کاربر می تواند برنامه های دلخواه خود را منتقل کند. همچنین این برنامه تنظیمات مناسبی را برای شخصی سازی نصب نرم افزارها و بازی ها ارائه می دهد برای مثال می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که برنامه ها در هنگام نصب به صورت اتوماتیک در مموری کارت ذخیره شوند.

قابلیت های Link2SD Plus :

- مدیریت نرم افزارها

- ایجاد و حذف نرم افزارهای APK، DEX

- انتقال نرم افزارهای نصب شده به کارت حافظه sd

- تنظیم پیش فرض محل نصب : خودکار ،داخلی ، خارجی

- پشتیبانی از انتقال دسته نرم افزارهای نصب شده

- تبدیل نرم افزارهای سیستمی به نرم افزار های نصب شده توسط کاربر

- پاک کردن دیتا و کش نرم افزارها

- پاک کردن حافظه پنهان برنامه

- احطار در صروت اندازه کش ها بیش از اندازه مشخص شده باشد

- ویجت راه اندازی مجدد برای بوت شدن با یک کلیک

- نمایش اطلاعات از فضای در دسترس از حافظه داخلی، کارت SD 

- پشتیبانی از بیش از 40 زبان


 انتقال برنامه های نصب شده آندروید به مموری کارت گوشی با App 2 SD Pro v2.33 

با نرم افزار پر کاربرد App 2 SD Pro v2.33 می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی موبایل آندروید خود را از حافظه گوشی به کارت حافظه منتقل کنید. اکثر برنامه های نصب شده قابلیت انتقال کامل به کارت حافظه را دارند. در این صورت شما می توایند در مواقع ضروری بخشی از حافظه گوشی خود را خالی کنید. و یا قبل از فلش کردن گوشی، از برنامه های نصب شده بکاپ بگیرید. سرزمین سایت این برنامه مفید را به همه دارندگان گوشی های آندروید پیشنهاد می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
فرزاد هاتفی