مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

معرفی مموری کارت ها برتر جهان

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

http://downloadkade.com/images/uploads/Image/CardRecovery.jpg


به جرات می توان گفت که کارت های SD محبوب ترین و پرفروش ترین کارت ها می باشند. این نوع کارت ها دارای سرعتی معادل ۲, ۴, ۶ و ۱۰ مگابیت بر ثانیه می باشند و در حال حاضر اکثر شرکت های تولید کننده حافظه کارت های SD مخصوص خود را تولید می کنند. کارت های SD به دو نوع تقسیم می شود.

سن‌دیسک کورپوریشن،یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در بخش سخت‌افزار کامپیوتر و بخصوص حافظه‌ها فعالیت می‌کند . این شرکت در دره سیلیکون قرار دارد و در سال 1988 به وجود آمده است.اکثر کارت حافظه هایی که امروزه مردم استفاده میکنند ظرفیت 8 ،16 و 32 گیگابایتی دارد، امابه تازگی این شرکت کارت حافظه ای جدید که در نوع خود اولین است را معرفی کرده است ،این شرکت اولین کارت حافظه میکرو اس دی 200 گیگابایتی دنیا را معرفی کرده است.اکثر کارت حافظه هایی که امروزه در بازار موجود است ظرفیتی 128 گیگابایتی دارد که این ظرفیت تازه حدود 56 درصد بیشتر از نسخه 128 گیگابایتی ظرفیت دارد.

سرعت خواندن اطلاعات از روی آن ۸۰ مگابایت در ثانیه و سرعت انتقال اطلاعات برروی آن ۵۰ مگابایت در ثانیه می باشد. SanDisk همچنین ادعا می کند که این کارت های جدید بخوبی برروی دستگاههای موبایل کار کرده و برای حالت های مختلف عکسبرداری چون burst mode، ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p و پخش آنها بسیار مناسب است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این کارت های حافظه منتشر نشده است.

http://www.topinearth.com/File/Get/585695.jpg.ashx?maxwidth=545&maxheight=266

سامسونگ جدیدترین کارت مموری microSD خود به ظرفیت بالای 128 گیگابایت از سری محصولات Pro Plus را معرفی کرده است، این مموری کارت های جدید سریع ترین عملکرد در بین برندهای مموری کارت را دارند، پس طبیعتا باید گفت این مموری کارت های جدید واقعا سریع هستند.

طبق ادعای سامسونگ این مموری کارت دارای بیشتری سرعت در صنعت هستند، چنانکه به ماکزیمم سرعت 95MB/s برای خواندن و 90MB/s برای نوشتن دست می یابند.مموری کارت جدید سامسونگ مقاوم در برابر آب، دما، اشعه ایکس و میدان های مغناطیسی ساخته شده است. البته نسخه 32 و 64 گیگابایتی از این کارت حافظه قبلا ساخته و عرضه شده بود. طبق گزارش شرکت مموری کارت جدید 128GB Pro Plus microSD card از بالاترین کیفیت MLC NAND فلش مموری ها پشتیبانی می کند.

سونی دست به معرفی یک مموری کارت با ظرفیت 64 گیگابایت زده است که به گفته‌ی آن قابلیت رساندن “صدای حرفه‌ای” را دارد. سونی مدعی است این مموری کارت می‌تواند در هنگام خواندن فایل از خود صدای کمتری تولید کند. این مموری کارت نویز کمتری هنگام خواندن و نوشتن اطلاعات ایجاد می‌کند و باعث می‌شود صدای ضبط شده در دستگاه‌های ضبط صدا با کیفیت بالاتری ذخیره شود. مموری کارت 64 گیگابایتی سونی با آخرین فنّاوری SD3 کلاس 10 و سازگار با تکنولوژی SD2 می‌باشد که برای دستگاه‌های مختلفی ازجمله تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های پلیر صدا و تصویر و حتی لپ‌تاپ‌ها بکار می‌رود. با توجه به ظرفیت و سرعت انتقال اطلاعات این میکرو اس دی برای ضبط و تماشای ویدئوهای ۴K مناسب خواهد بود.

http://asarayan.com/18236-home_default/%D9%85%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-8-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-exceria-pro-%D8%AA%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%A8%D8%A7-toshiba-8gb-exceria-pro-micro-sd-uhs-i-u1-48mbs-.jpg

توشیبا در ادامه معرفی از محصولات جدید خود , از کارت حافظه های میکرو اس دی مجهز به تراشه ارتباطی NFC رونمایی کرد . در ادامه با معرفی این محصولات همراه گجت نیوز باشید.توشیبا با کمک اپلیکیشن ارتباطی اختصاصی خود این امکان را به کاربر می دهد که بدون قرار دادن کارت حافظه در درون اسلات , تنها با نزدیک کردن تراشه های NFC کارت حافظه و اسمارت فون , به محتویات درونی کارت حافظه دسترسی پیدا نمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
فرزاد هاتفی