مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نکاتی برای تعامل بهتر با ایمیل نسبت به مشتریان

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

اگر شما می‌توانید از طریق ایمیل به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به‌عنوان یک کانال کسب درآمد کنید، حالا وقتش رسیده است تا با چالش بعدی روبه‌رو شوید. شما می‌توانید از هر مشترک (Subscriber) درآمد کسب کنید. این نوع درآمد که با عنوان Email List Member شناخته‌شده است ، دارای محاسبه نسبتاً ساده‌ای می‌باشد. این روش میانگین درآمد کلی شمارا به ازای هر مشترک ایمیل در لیست شما افزایش می‌دهد. البته ناگفته نماند که این درآمدزایی آسان نیست و یک چالش حرفه‌ای به شمار می‌رود اما امتحان کردنش هم مزیت‌هایی به همراه دارد. یعنی حتی اگر از این راه به سوددهی هم نرسید، حداقل از تجربه به‌دست‌آمده می‌توانید در آینده استفاده‌ای بهتر داشته باشید.

در کل تمام این نتایج بر اساس تست‌هایی بدست آماده که توسط ایمپ‌لیست صورت گرفته‌اند و هر کسی می‌تواند چنین تست‌هایی را انجام داده و رفتار مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کند. پس همیشه در نظر داشته باشید که می‌توانید محتوا و زمان ارسال ایمیل‌های خود را تست کرده و سپس یک تصمیم برای اعمال تغییر در آنها بگیرید. ایمیل‌های حاصل از این تست‌ها مستقیما روی فروش شما تاثیر گذاشته و سبب می‌شوند که مخاطبان خود را راحت‌تر از طریق ایمیل جذب کنید. ما مقالات بیشتری را در دسته بازاریابی ایمیلی برای شما آماده کرده ایم.

نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب می‌آید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به عملیات خرید، کاری است که به راحتی صورت نمی‌گیرد و هر فردی که روی بازاریابی ایمیلی به فعالیت می‌پردازد، باید به شدت روی یک سری نکات تمرکز کند.

رفتار بدی در ایمیل نداشته باشید ارسال ایمیل‌های بسیار کوتاه و مستقیم، رفتار چندان مناسبی نبوده و حتی دور از ادب است! به عنوان مثال ایمیلی که هیچ چیز به جز “امروز نظرت را راجع به کتاب الکترونیکی برای من ارسال کن” را در خود جای نداده را در نظر بگیرید. درست است که در این ایمیل، هدف صراحتا بیان شده است اما چه کسی تمایل دارد به این ایمیل پاسخ دهد؟  بهتر است مباحث پایه ای هر نوع ایمیلی رعایت شود؛ ارسال یک سلام و یا حال و احوالپرسی در ابتدا و اضافه کردن یک امضا در انتها می‌تواند به بهتر کردن لحن و ادبیات ایمیل کمک کند. همه ما سعی داریم با افراد خوب و مناسبی ارتباط داشته باشیم، پس خوب باشید!


email

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
فرزاد هاتفی