مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

چگونه از لباس های ظریف مراقبت کنیم

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

http://s6.uplod.ir/i/00743/j6xdb93wlz1s.jpg

پاپیون نوعی دستمال گردن مردانه است. پاپیون را به صورت پروانه‌ای، دور یقه‌ی پیراهن به صورت متقارن گره می‌زنند.جاذبه ی زمین بر پاپیون های پشمی و پنبه ای بر خلاف کراوات ابریشمی، ممکن است اثری مخرب داشته و کشش زیاد نیروی گرانش به پارچه آسیب رسانده و پاپیون شکل اصلی خود را از دست بدهد. پشم، جزء الیاف طبیعی تولید شده از گوسفند، بز یا شتر است که بسیار نرم بوده و در برابر سرما عایق خوبی می باشد.هر چند نمی‌توان انتظار داشت با کت و شلوار و لباس شب در خانه گشت اما بی‌تفاوتی کامل به لباس‌هایی که می‌پوشیم هم می‌تواند رنگ و لعاب زندگی‌مان را بگیرد. اگر نمی‌‌خواهید این اتفاق بیفتد رموز زیر را به خاطر بسپارید.

امسال بسیاری از برندهای مطرح مردانه، کت و شلوارهای دوخت اسلیم خود را با کفش های راحتی اسپرت و عموما سفید رنگ ست کرده اند. پاپیون ترمه نیکودل معمولاً کم تر چروک می شوند. هیچ‌وقت راحتی خود در لباس را فدای هیچ‌چیز دیگر نکنید. حتماً و همیشه از لباس‌هایی استفاده کنید که در آن احساس راحتی می‌کنید.مورد تعداد دکمه های کت باید یدانید که هر چه تعداد دکمه ها کمتر باشد ، کت رسمی تر است چون پیراهن زیر کت بیشتر مشخص می شود و تعداد دکمه به قد شما هم بستگی دارد.

نگهداری از البسه و اکسسوری یکی از مواردی است که باید به آن به‌خوبی توجه کنید. برای محافظت از لباس جای خنک، تاریک و خشک را در نظر بگیرید. نور خورشید، الیاف پارچه را زرد، ضعیف و کم رنگ خواهد کرد. بنابراین لباس هایی را که فصل آن گذشته است، در کمدی دور از نور خورشید و پنجره قرار دهید. اما اگر در مناطق گرم و مرطوب زندگی می کنید، از دستگاه هایی که رطوبت را کم می کند، استفاده کنید.کمربند با توجه به اهمیتی که در تیپ شما دارد باید به‌خوبی نگهداری شود.

البته به جز مناسبت های اجتماعی، این استایل انتخاب خوبی برای مراسم و مهمانی ها هم می تواند باشد، برای داشتن ظاهری شیک و آراسته تنها انتخاب این استایل کافی نیست برای اینکه کمربندتان سالم بماند، آن را به‌صورت مارپیچی به درون خودش لوله کنید و در جای مناسبی نگه‌دارید.یقه فراک”Frock Collar“ نیز مربوط به نوع خاصی از یقه کت است که اندازه قدی بلندی داشتند، و یقه آن ها معمولا از جنس و طرحی متفاوت از جنس کت انتخاب می شدند لذا یقه متفاوت تری نسبت به دیگر کت ها داشتند و دارند؛ این مدل کت در روزگار گذشته بسیار مشهور و پر کاربرد بود ولی امروزه کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

پاپیون مشکی انتخابی کلاسیک و همیشه مد و به روز است که با هر رنگ کتی سازگاری دارد،‌ خیلی ضروری نیست که رنگ کت تان مشکی باشد، از رنگ های شیری،‌ آبی و قهوه ای هم می توانید استفاده کنید، هم چنین دستمال جیبی را هم فراموش نکنید، از انواع دستمال های ساده و طرح دار، برحسب سلیقه خودتان استفاده نمایید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
فرزاد هاتفی