مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

http://files.wikipg.com/images/context/images/CloudStorage.jpg

با گسترده شدن امکانات و حوزه فعالیت های وسایل الکترونیکی و دیجیتالی نیاز به قرار دادن حافظه برای افزایش کارایی و بهره وری از آنها امری ضروری شد.به همین جهت طراحان و سازندگان این وسایل به دنبال  ساخت کارت حافظه یا مموری کارت متناسب با وسایل خود رفتند . این کارتهای حافظه ابتدا در اندازه های بزرگتر عرضه می شدند ولی به تدریج با پیشرفت تکنولوژی کارتهای حافظه در اندازه های کوچکتر ، ظرفیت و سرعت بالاتر هم ساخته شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۲۶
فرزاد هاتفی


موفقیت در این دوره گذار آسان است، به شرطی که لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع و کاربردی را به‌گونه‌ای در کنار هم قرار دهید که بهترین استایل را داشته باشند. یک خبر خوب: امسال لازم نیست که همه کمد خود را نو کنید و اضافه کردن تنها چند لباس یا اکسسوری تازه تغییری اساسی ایجاد می‌کند.  ما تصمیم گرفته‌ایم که در این گذار از تابستان به پاییز به شما کمک کنیم بنابراین، هشت لباس و اکسسوری جدید و کلیدی را برای این فصل انتخاب کردیم تا انتخاب شما راحت‌تر شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۲
فرزاد هاتفی

با لباس خود راحت باشید تنگ بودن، کوتاه بودن، گرم بودن و تمامی عوامل دیگری که باعث شود شما در لباس‌تان احساس ناراحتی کنید، ممنوع است. باور کنید یا نه، احساس ناراحتی در لباس حتی می‌تواند بر قیمت قراردادی که به عنوان یک فروشنده امضا می‌کنید نیز تأثیرگذار باشد!  سبک خود را بشناسید بسیاری از مدیران موفق دنیا لزوما لباس رسمی نمی‌پوشند و همه‌ی افراد موفق هر روز کفش‌شان را با لباس‌شان هماهنگ نمی‌کنند اما همه‌شان سبک خاص خود را دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۸
فرزاد هاتفی


http://broozweb.com/wp-content/uploads/2014/02/iranian-handsome-boys-photos-3.jpg

ساعت، دکمه سر آستین و گیره کراوات از جمله اکسسوری هایی است که آقایان با کت و شلوار استفاده می کنند، یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب دکمه سرآستین، ساعت و گیره کراوات توجه داشتید باشید ظرافت آن هاست.اگر تیشرت‌های سفید و یا کمرنگ به تن می‌کنید از یک شال با رنگ تند یا تیره استفاده کنید و یا اگر دوست دارید تیشرت‌هایی با رنگ‌های تند مانند قرمز و یا زرد بپوشید، یک شال نازک با رنگ روشن را با آن هماهنگ کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۷
فرزاد هاتفی


http://kanoon.haj.ir/portals/0/images/Kanoun/news/Asnad%20Tamato.jpg

کنگره سالانه حج همواره الهامبخش بسیارى از جنبشهاى آزادى خواهى و نهضتهاى عظیم براى گسستن زنجیره‏هاى ظلم و ستم و تعدى بوده است و این نکته با مراجعه به تاریخ اسلامى و انقلابهاى فرزندان اسلام روشن مى‏شود؛ زیرا نطفه بسیارى از نهضتهاى اسلامى که براى برانداختن حکومتهاى جور و ستم صورت مى‏گرفت در ایام حج بسته مى‏شد و این سرزمین الهامبخش چنین آزادیهایى بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۷
فرزاد هاتفی


http://images.hamshahrionline.ir/images/upload/news/pose/8708/haj-0829-mm2.jpg

تأثیر دستورالعمل‏هاى دینى بر ابعاد روان‏شناختى انسان، یکى از موضوعات مهمى است که مورد توجه روان‏شناسان جدید قرار گرفته است. حج و مناسک آن به عنوان یکى از اعمال مهم و اساسى دین اسلام است که مى‏تواند مورد بررسى علمى قرار گیرد که تاکنون به آن پرداخته نشده است. مقاله حاضر با هدف بررسى برخى ابعاد روان‏شناختى مناسک حج تدوین شده است. بدین منظور، با بهره‏گیرى از روش تحلیلى ـ توصیفى و با مراجعه به منابع معتبر اسلامى و دانش روان‏شناسى به بررسى تأثیر مناسک حج بر بعد عاطفى انسان مى‏پردازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۷
فرزاد هاتفی
http://sandewichpanel.com/wp-content/uploads/2014/11/%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D8%B7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86.jpg

رشد سریع جمعیت و افزایش تقاضا، نیاز به کاهش زمان تحویل پروژه­های عمرانی و کاهش زمان برگشت سرمایة سرمایه­گذاران و عواملی از این قبیل باعث شده­اند تا ضرورت ایجاد تحول در شیوه­های سنتی صنعت ساختمان روز به ­روز بیشتر شود. روش­ “سازه­های پیش­ ساخته سبک” که یکی از تکنولوژی­های نوپا در عرصه ساخت و ساز­های عمرانی در کشور است موضوع مصاحبة شبکه تحلیلگران تکنولوژی ایران با مهندس احمدی ، معاونت اجرایی موسسة سازه­های پیش­ساختة سبک (SAP) است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۷
فرزاد هاتفی
یکی از کاربردهای اصلی صفحات ساخته شده از نی در سقف کاذب می باشد. در ساختمان های با سقف شیب دار از سازه نگهداری سقف استفاده شده و یک شبکه فلزی یا چوبی از زیر به سازه خر پا متصل می گردد و صفحات بافته شده از نی در داخل این شبکه قرار می گیرد. این صفحات از بالا با دوغ آب گچ و از زیر با ملات گچ اندود می شود. این روش با هدف اصلی عایق حرارتی در خانه سازی منازل شرکت نفت در جنوب اجرا شده است. نحوه دیگر استفاده از این صفحات سقف کاذبی است که در ساختمان های پردیس مرکزی دانشگاه تهران اجرا شده است. در این روش یک صفحه پانل کانتکس(یک ردیف نی با قطر کامل و یا نصف شده) به ضخامت حدود ۱۵ میلی متر با مفتول های فولادی به سقف اصلی متصل گردیده و از حرکت و تغییر شکل مفتول ها به کمک چوب های چهار تراش جلوگیری شده است. همچنین میتوان از سازه های فلزی سبک جهت زیر سازی سقف های کاذب استفاده کرد و با توجه به اینکه وزن پانل های کانتکس سبک بوده از پروفیل هایی مانند نبشی و سپری و تسمه با نمره پایین بهره برد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۱
فرزاد هاتفی

وقتی که شما با خودتان کیف حمل می‌کنید تقریبا به این معنی است که اطلاعات کاری خود را به همراه دارید و در عین حال باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کیف دستی، شیک و مناسب به نظر برسید. سه نوع اصلی کیف دستی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید: کیف چرمی بزرگ و نازک، کیف اسناد کلاسیک، یک کیف بنددار که روی شانه آویزان می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۵
فرزاد هاتفی


http://img.tebyan.net/Big/1388/04/851472419111041171353015276184243230136.jpg
امروزه بسیاری از قوانین قدیم دنیای مد متحول شده و همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فرهنگ راحتی، مدهایی با هدف سادگی در عین برازندگی خلق شده اند. نگاهی به برخی از مهم ترین اصول شیک پوشی آقایان در دنیای امروز انداخته ایم و ست هایی زیبا و شکیل که در عین برازندگی، دست و پا گیر نیستند را برای شما به نمایش می گذاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۴
فرزاد هاتفی

http://jezghel.com/wp-content/uploads/2015/05/bow-tie-07.jpg

در قرن هفدهم ، زمانی که فرانسه در گیر ودار جنگ پروس بوده،‌گروهی از مزدوران این جنگ همیشه، یک دستمالی رو دور گردشون می بستن، که به همین خاطر همه اونها رو به اسم قایون کراواتی صدا می کردند،‌چون قبل از اونها کسی این کارو نمی کرده، بعد از تموم شدن جنگ در قرن های هجدهم ونوزدهم، برای اولین بار طراحان فرانسوی از همین دستمال گردن ها ایده گرفتن و کراوات های امروزی رو طراحی کردن، وما امروز ه شاهد استفاده گسترده از کراوات هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۸
فرزاد هاتفی

http://chibeposham.com/wp-content/uploads/2015/08/tie-selection.jpg


در دنیای متحد و یک‌شکل امروز که بیشتر افراد شبیه به هم لباس می‌پوشند، اگر می‌خواهید در دنیای حرفه‌‌ای رقابتی امروز پیشرفت کنید و از دیگران متمایز باشید، یکی از روش‌‌ها توجه به ظاهر و لباس است. ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران و رئیستان دارد.در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می‌کنیم که با کمک آنها می‌توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۱
فرزاد هاتفی


برای اینکه کانکس و پیش ساخته در برابر رطوبت و هوای سرد و گرم مقاومت داشته باشد باید کانکس و پیش ساخته را عایق بندی کرد البته عایق بندی کانکس و پیش ساخته نسبت به سرو صدا نیز میتواند انجام گیرد جهت کانکس پیش ساخته در برابر برف و باران مقاومت داشته باشد و آب نتواند از طریق سقف کانکس و پیش ساخته وارد کانکس و پیش ساخته شود باید سقف کانکس و پیش ساخته نسبت به آب مقاوم گردد تا از نفوذ آب به داخل کانکس و پیش ساخته جلوگیری گردد به همین خاطر میتوان سقف کانکس و پیش ساخته را ایزوگام کرد تا دیگر آب نتواند از طریق سقف وارد کانکس و پیش ساخته شود که این موجب عایق بندی کانکس و پیش ساخته می گردد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۹
فرزاد هاتفی

[تصویر:  64922_0cc10.jpg]

بـه اتاق‌های از قبل ساخته شده‌ای گفته می شود که جهت سکنی گزیدن در انواع شرایط آب و هوایی و مکان‌های جغرافیایی تولید و ساخته گردد.در مسائل مختلفی از جمله کانکس مسکونی و سرویس‌های بهداشتی (دستشویی، حمام) و … در ابعاد مختلف، با مواد مختلف (ساندویچ پانل و …) و طرح‌های متفاوت مورد مصرف قرار می‌گیرد. استفاده از آن این قابلیت را نسبت به ساخت خانه دارد که طرح‌های مختلفی را می‌توان در تهیه آن به کار برد. چنانچه محل اقامت و سکونت شما باید در مدت کوتاهی جا به جا شود می‌توانید از کانکس استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۳
فرزاد هاتفی


 بر روی چرم عطر و ادکلون نپاشید. الکل موجود در این مواد باعث می شود به رنگ چرم آسیب برساند.   اگر برای مدتی مایل نیستید از لوازم چرمی خود مانند کیف های چرمی استفاده کنید داخل آن روزنامه بگذارید که شکل ظاهری خود را از دست ندهد.همچنین حجم چرم در تماس با آب و رطوبت افزایش یافته و کش می آید و با خشک کردن آن در صورت نداشتن توانایی لازم، چرم حالت اولیه خود را از دست می دهد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۵
فرزاد هاتفی

در تاریخ زندگی انسان از دیر باز پیوندی عمیق بین احتیاجات او وحیوانات مختلف وجود داشته است . پوست حیوانات نقش اساسی در رفع بسیاری از این نیازها ایفا کرده و میکند . برای مثال از پوست زبر و سخت کرگدن سپر می ساختند تا در جنگها محافظ جانشان باشند . درست مانند زندگی واقعی، کیف پول شما بایستی امنیت داشته باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۴
فرزاد هاتفی

بیشتر مردم این جشن را عروسی می نامند در حالی که شما آن را جشن دامادی می دانید!  برای این جشن عروس خانم "سنگ تمام" گذاشته و بهترین آرایش را کرده و زیباترین لباس را پوشیده است و حالا نوبت به شما می رسد تا "سنگ تمام" بگذارید و بهترین لباس را بپوشید.یک دست کت و شلوار مردانه شیک بخرید که با شخصیت شما هماهنگ باشد و به طور حتم این را می دانید که اگر جشن شما خیلی رسمی و تشریفاتی است، بایستی کت و شلواری کلاسیک بپوشید و اگر جشن شما دوستانه و غیر رسمی باشد، می توانید کت و شلواری امروزی تر بپوشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۴
فرزاد هاتفی

اکثر مردم بعد از دیدن شما، اولین جمله ای که خواهند گفت این است: "چه کراوات خوشگلی!" آنها بی اختیار چشمشان اول به کراوات مخاطب شان می افتد. بنابراین اگر کراواتی می خواهید که خودش به تنهایی خوب به نظر برسد، یادتان باشد که چیز متفاوتی از تیپ تان انتخاب نکنید. کراوات شما نباید از بقیه اجزای ظاهر شما جدا باشد یا آن را خراب کند، بلکه باید هماهنگی داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۳
فرزاد هاتفی

برخی از عروسی‌های تابستانی نیاز به بستن پاپیون دارند اما اگر این مراسم در عصر اتفاق بیفتد، پاپیون سیاه به شما توصیه می‌شود.  نکته‌ای که در انتخاب باید در لباس پوشیدن برای عروسی به آن دقت کنید از داماد لباس بهتری انتخاب نکنید: شما باید مطمئن شوید از نظر استایل چیزی کم ندارید اما دیگر تا حدی پیشروی نکنید که توجه از روی داماد به شما جلب شود. تونی کوک در این زمینه می‌گوید:قانون مرسوم در عروسی‌ها این است که کسی از میهمانان زن، نباید از عروس زیباتر باشد، همین قانون برای مردان نیز صدق می‌کند. این به این معناست که نه کلاس خود را پایین بیاورید نه خود را از داماد خوش‌تیپ‌تر جلوه دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۰
فرزاد هاتفی

اگر قرار است داماد شوید اول باید ببنید چه مدل کت شلواری را می پسندید برخی افراد کت شلوار را با کروات ، برخی با پاپیون و برخی دیگر هم ساده پسند هستند.بهتر است کت و شلوار دامادی به رنگ تیره و در تضاد لباس عروس خانم باشد اما این موضوع باز هم به سلیقه شما بستگی دارد.نتخاب لباس برای یکی از مهم ترین لحظات زندگی علاوه بر عروس خانوم ها برای داماد ها هم در بعضی اوقات کاری دشوار می شود. مدل با ارائه زیباترین کت و شلوار دامادی با طرح هایی که تمامی سلایق را در بر می گیرد در خدمت شماست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۹
فرزاد هاتفی