مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

شبکه های اجتماعی بازاری جدید برای کسب و کارها

چند قانون که میتواند در موفقیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما تاثیر گذار باشد شامل :

قانون گوش دادن:موفقیت در استفاده از بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی مستلزم بیشتر گوش دادن و کمتر حرف زدن است. نظرات مخاطبین هدف خود را بخوانید و در گفتگوهای آنها شرکت کنید تا متوجه شوید چه چیزی بیشترین اهمیت را برای آنها دارد. تنها در این صورت است که شما می توانید محتوا تولید کنید و با افرادی که به دنبال دریافت ارزش هستند، مکالمه برقرار کنید.

قانون تمرکز:بهتر است متخصص باشید تا همه فن حریف. در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی استراتژی های متمرکز بر روی ساخت یک برند قوی در مقایسه با استراتژی های کلی و همگانی شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
قانون کیفیت:کیفیت همیشه از کیفیت مهم تر است. داشتن تنها هزار مخاطب آنلاین که محتوای شما را مطالعه می کنند و در مورد آن با مخاطبین حرف می زنند بهتر از داشتن 10 هزار مخاطبی است که بلافاصله بعد از یک بازخورد با شما در فضای مجازی ناپدید می شوند.
قانون صبر:موفقیت در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی یک شبه اتفاق نمی افتد. محتوایی که تولید می کنیم باید ویروسی شود تا بتواند به ابزاری مفید جهت بازاریابی کالای ما تبدیل گردد. برای ویروسی شدن نیز به زمان نیاز است.
قانون ترکیب : اگر شما یک محتوای کیفی سرگرم کننده را به اشتراک بگذارید و تلاش کنید مخاطبین آنلاین خود را به دنبال کنندگان کیفیت تبدیل کنید، آنها نیز در توئیتر و فیس بوک و لینکدین و وبلاگ های شخصی خود آن را با مخاطبین شخصی خود به اشتراک می گذارند.
این به اشتراک گذاری محتوای شما درهای جدیدی از موتورهای جستجو و کلمه های کلیدی به روی شما باز می کند. این درهای جدید می تواند صدها بلکه هزاران راه بالقوه برای افراد باشند تا بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
قانون تاثیر:برای پیدا کردن موارد تاثیرگذار آنلاین بر بازارتان که مخاطبینی کیفی داشته و به محصولات و خدمات و کسب و کار شما علاقه مند هستند وقت بگذارید. به آنها به صورت آنلاین متصل بوده و سعی در ایجاد ارتباط با آنها داشته باشید.
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط شبکه سازی با کسب مداوم تجربه توسط مدیرانی که از قابلیتهای شبکه سازی استفاده می کنند ، بهبود می یابد. این مدیران از نقاط قوت برای غلبه بر نقاط ضعف استفاده می کنند ، از اشتباهات پیشین درس می گیرند و برای جلوگیری از بروز اشتباهات در آینده ، آنها را ارزیابی می کنند، از کامیابیها یاد می گیرند و همه شرایطی که در ایجاد موفقیت موثر بوده‌اند را بررسی می کنند. از آنجا که ترکیب شبکه سازی مدیران بنگاههای کوچک و متوسط بین ارتباطات شخصی و ارتباطات مبتنی برکسب و کار در تغییر است، ماهیت تصمیم گیری نیز تغییر می کند. هنگامی که وابستگی اصلی یک مدیر به شبکه های اجتماعی است ، تصمیمات احتمالا مبتنی بر اطلاعات ناقص بوده و عمدتا متکی به قضاوتهای شخصی است. در مقابل زمانی که یک مدیر، ارتباطات تجاری و شبکه سازی بیشتری را تجربه می‌کند، دارای دیدگاه راهبردی تری شده و تصمیم گیری وی نیز جدی تر خواهد شد. هر مطلبی که در یک شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید، موقعیتی برای جذب مشتری است. با جذب دنبال‌کننده به مشتریان جدید، اخیر و قدیمی‌تان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با همه‌ی آنها تعامل داشته باشید. هر کس ممکن است به پیام، عکس، ویدیو یا نظری که به اشتراک می‌گذارید واکنش نشان بدهد و هر واکنش بازدید سایت را بالا می‌برد و در نهایت مردم را جذب برند شما می‌کند. همه‌ی واکنش‌ها به جذب مشتری نمی‌انجامند، اما هر واکنش مثبتی احتمال جذب مشتری را افزایش می‌دهد. حتی اگر کلیک‌خورتان پایین باشد، موقعیت‌های قابل توجهی در شبکه‌ی اجتماعی خواهید داشت. به یاد داشته باشید «موقعیت» اولین لازمه‌ی هر عمل است.

بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی به چند دلیل ساده نرخ جذب بالایی دارد. احتمالا برجسته‌ترین دلیل آن مردم‌محوری است؛ در واقع برندها با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مردمی‌تر می‌شوند. در شبکه‌های اجتماعی برندها می‌توانند مانند مردم عادی رفتار کنند؛ این کار برای پیشرفت شما ضروری است، زیرا مردم ترجیح می‌دهند با آدم‌ها معامله کنند تا با شرکت‌ها.

به علاوه، مطالعات نشان داده‌اند شبکه‌های اجتماعی در جذب مشتری ۱۰۰درصد موفق‌تر از بازاریابی حضوری عمل می‌کنند و این واقعیت که هر چه تعداد دنبال‌کنندگان برند شما در شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد، اعتبار برند و اعتماد مردم به برند شما افزایش می‌یابد، بار دیگر اهمیت شبکه‌های اجتماعی را ثابت می‌کند. به این ترتیب مخاطبان شبکه‌های اجتماعی به سادگی جذب وبسایت‌تان می‌شوند و نرخ بازدیدش را افزایش می‌دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۳
فرزاد هاتفی

36032-فروش تیرآهن 20 IPB (بال پهن) - سامانه آهن ۲۰

 محاسبه ی وزن یک سازه اسکلت فلزی و یکی از مهم‌ترین مشکلات بازار قراضه در ایران، ساماندهی نشدن جمع‌آوری قراضه در کشور است که این موضوع درباره قراضه‌های کلان نیز بیشتر محسوس است.

وزن یک سازه نسبت به طراحی و محاسبات مشخص میشود. مواردی از قبیل نوع کاربری سازه نیروهای وارده و تعداد طبقات در وزن یک سازه تاثیر دارد.

اگر وزن کل اسکلت یک ساختمان را به متراژ کلی ساختمان در تمامی طبقات تقسیم کنیم نتایج تجربی زیرحاصل میشود:

معمولا در سازه های مسکونی طبقاتی، در هر متر مربع 60 تا 70 کیلوگرم آهن استفاده میشود. در ساختمانهای تجاری و سنگین این عدد تا 90 کیلوگرم در هر متر مربع یا بیشتر تغییر میکند. 

تعریف درجه بندی ضایعات:

قراضه آهن از ضایعات فلزی است که همراه با مصرف و رونق اقتصادی، بازار بیشتری می‌یابد. از این‌رو امروزه به‌دلیل افزایش مصرف فولاد و سایر ترکیب‌های فلزی در دنیا با رشد درخور توجهی روبه‌رو شده است.

با توجه به این موضوع قراضه فولادی یکی از بازارهای مهم جهانی به‌شمار می‌رود که هر روز بر اهمیت آن اضافه می‌شود. البته این بازار از مزیت‌هایی برخوردار است که حتی برخی از کشورها آن را جایگزین آهن اسفنجی کرده‌اند. ازجمله این مزایا می‌توان به سهولت استفاده، سرمایه‌گذاری پایین‌تر، تسلط بر مواد اولیه ورودی، ارزش‌افزوده بالا، نیاز به انرژی کمتر، استراتژیک بودن و نبود جایگزین برای آن، بومی بودن تولید، جمع‌آوری و تفکیک و... اشاره کرد. درجه بندی ضایعات آهن و قیمت آهن قراضه برای هر شرکتی یک تعریف خاص برای همان شرکت دارد ولی در کل به صورت زیر میباشد . بعضی از کارخانه ها تفکیک درجه ی بیشتری دارند وبعضی تفکیک درجه کمتر )

1-روغنی = ورقهای نو به ضخامت کمتر از یک میل گفته میشود .

2- سوپر ویژه = آهن الات ساختمانی از قبیل تیرآهن،نبشی،ناودانی خرده میلگرد و لوله ضخیم زیر دو متر،گوشه ورق ضخیم

شاسی ماشین سنگین برش خورده  و ورق روغنی زنگ خورده شامل درجه سوپر ویژه میشود .

3- ویژه = به کلیه آهن آلات ساختمانی اعم از تیرآهن نبشی و ناودانی و خرده میلگرد با ابعاد بزرگ. شاسی ماشین سنگین برش نخورده تیمز (بدون گریس) . قوطی و پروفیل و درب و پنجره خرده شده (زیر 50 سانت ) و پرس مفتول و میلگرد و ورقهای ضخیم با ابعاد بزرگ و لوله ضخیم با ابعاد بزرگ  درجه ویژه تعلق میگیرد.

4-درجه یک = این درجه شامل درب و پنجره ساختمانی . آبگرمکن و شوفاژ آهن قراضه برش خورده .سیم و مفتول کلافی . بدنه بار ضخیم وبدنه نازک به شرط  ریز بودن ( به غیر از کمد ….) وبدنه بزرگ کشتی  . تنه موتور سیکلت و ورق ترانس و آرمیچر بدون آلومینیوم  میشود

5- درجه دو = شامل کمد و بدنه بزرگ با هر ابعادی و بدنه بار مخلوط کارگاهی و لوله بار نازک و فیلتر سوخته بدون روغن . اگزوز وبدنه ماشین  و توری مرغی و بشکه مستعمل  میشود

6- گالوانیزه = به آهن قراضه الاتی که با جنس گالوانیزه روکش شده اند اطلاق میگردد مثال کانال کولر و لوله آب و ….

7- آلیاژی = به آهن آلاتی که غیر از جنس اهن دارای آلیاژ از نوع کروم و منگنز و ….که باعث درجه حرارت بالا و سختی و غیر قابل انعطاف بودن میشود آلیاژی گفته میشود مانند چرخ دنده و میل لنگ  و تسمه فنری سیم بکسل خرد شده و کمک فنر برش خرده و ….

8 – چدن = شامل انواع قطعات چدنی و سیلندر ماشین میشود .

9- درجه سه = با پایین ترین درجه در کیفیت آهن آلات تعلق میگیرد که شامل حلب و سیم بکسل خرد نشده وشلنگ های فشار قوی سوخته و منبع اگزوز با افت  و فیلتر نسوخته و ورقهای نازک دارای زنگ زدگی زیاد  میباشد

10 – بارهای ممنوعه شامل ادوات جنگی و قلم جوش و کمک فنر سالم و ته پاتیل و سیم لاستیک و ته انباری و کپسول گاز دربسته ( و پر کردن مخازن آبگرمکن و شوفاژ با خاک ) میباشد که بارگیری این اجناس حتی باعث صفر شدن بار هم میشود .

قابل توجه اینکه نبشی اداره برق و ریل قطار و پیچ و مهره و ادوات دستگاه بافندگی و  اجناسی از این قبیل با توجه به هر شرکت در قالب درجه بندی  متفاوت دسته بندی میشوند که بین درجه یک و دو متغیر میباشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۴
فرزاد هاتفی