مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱. ارسال پیام‌های ناخواسته بدون لینک‌های اشتراک

یکی از قانون‌های طلایی بازاریابی ایمیلی این است که پیام خود را به‌هیچ عنوان برای کسی که به شما اجازه این کار را نداده، نفرستید؛ چراکه قطعا شما تمایلی ندارید که ایمیل شما در فولدر اسپم آن فرد قرار گیرد.

اما چگونه می‌توانید تا حد امکان از قرارگیری ایمیل خود در فولدر اسپم افراد جلوگیری کرده و شانس دستیابی ایمیل‌تان به صندوق ایمیل شخص را افزایش دهید؟

بدین منظور بهتر است که تا حد ممکن، از عبارات تاکیدی و تبلیغاتی استفاده نکنید؛ عباراتی نظیر “رایگان”، “با کمترین ریسک”، “اینجا کلیک کنید”، “هم اکنون سفارش دهید” و …، کمتر استفاده کنید، علی‌الخصوص اگر قصد دارید ایمیل خود را به زبان انگلیسی ارسال نمایید.

بهترین راه برای جمع‌آوری یک لیست ایمیل مناسب، قراردادن یک لینک اشتراک در وب‌سایت و یا اپلیکیشن موبایل شرکت‌تان است. با این کار شما برای کاربران‌تان این امکان را فراهم می‌کنید که تنها در صورت تمایل، ایمیل‌شان را وارد کرده و ایمیل‌های شما را دریافت کنند.

از دیگر راهکارهای جمع‌آوری ایمیل‌ها که تحت عنوان جمع‌آوری سرنخ (Lead Generation) مطرح می‌گردد، می‌توانیم به تبلیغات کلیکی اشاره کنیم که با هزینه مناسب نیز شما را در مسیر جمع‌آوری ایمیل مخاطبان هدفتان یاری می‌کند.

همچنین یکی از نکات ارزشمند بازاریابی ایمیلی این است که حق عدم اشتراک نیز برای کاربران‌تان فراهم کنید. شما به‌خوبی می‌توانید این کار را از طریق یک لینک عدم اشتراک در ایمیل‌های خود، به انجام برسانید.

۲. انتخاب عناوین نامناسب برای ایمیل

یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های ایمیل شما، بخش عنوان آن است. عنوان مناسب برای ایمیل‌های شما بهتر است دارای ویژگی‌های زیر باشد:

عنوان را ساده بنویسید. لحن آن خبری باشد و اطلاعاتی را به کاربر برساند و در نهایت نیز عنوان خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید تا ارزش بازشدن را داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید که به عنوان خود زرق و برق اضافه نداده و یا آن را گمراه کننده ننویسید.

۳. ارسال ایمیل بدون تقسیم‌بندی‌های هدفمند

یکی از اصلی‌ترین راه‌های از دست دادن مشتری، ارسال ایمیل‌های انبوه برای طیف وسیعی از کاربران، بدون در نظر گرفتن تقسیم‌بندی‌های مناسب براساس علاقه‌مندی‌های کاربران است. شما می‌توانید اعتماد کاربران‌تان را از طریق تقسیم‌بندی مناسب آن‌ها به دست آورده و از لغو اشتراک آن‌ها جلوگیری نمایید.

درحالی‌که اکثر مدیران ارشد بازاریابی شرکت‌ها این تقسیم‌بندی کاربران را در هنگام ارسال ایمیل لحاظ می‌کنند، اما نکته مهم ایجاد یک بازاریابی برد-برد در بازاریابی دیجیتالی است؛ شما می‌توانید برای هر شخص به صورت مجزا و منحصربه‌فرد، پیامی را آماده کرده و برای او ارسال کنید.

بخش‌بندی کاربران از جنبه‌های جغرافیایی، هزینه‌های پرداختی، آمارهای جمعیتی و یا حتی روانشناختی، می‌تواند کمپین‌های بازاریابی ایمیلی شما را کاملا منحصربه‌فرد نماید.

۴. ارسال ایمیل‌های غیر تعاملی و یا کسل‌کننده

شما تا به اینجا لیست مناسبی از ایمیل کاربران‌تان را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به چند دسته، طبقه‌بندی کرده‌اید. اکنون در این حالت، قدم بعدی چیست؟

اگر تا بدین‌جا همه چیز را به خوبی پیش برده‌اید، اجازه ندهید تا استراتژی بازاریابی شما از فعالیت‌های فرعی لطمه بخورد. ارسال ایمیل به کاربران‌تان بهتر است هر ۱ یا ۲ ماه یک بار اتفاق بیافتد. البته در برخی مواقع ممکن است به دلیل ارائه تخفیف‌های مختلف و یا تبلیغ ویژگی‌های جدیدی که به خدمات/محصولات خود اضافه کرده‌اید، در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری نیز، اقدام به ارسال ایمیل کنید.

بهتر است این نکته را نیز به خاطر بسپارید: ارسال تعداد زیادی ایمیل، دقیقا به اندازه عدم ارسال ایمیل به صورت منظم و در بازه‌های زمانی مشخص، بد است.شما می‌توانید با قراردادن لینک شبکه‌ های اجتماعی در ایمیل‌های خود، قابلیت به اشتراک‌گذاری ایمیل‌هایتان را نیز افزایش دهید.

۵. ارسال ایمیل بدون انجام تست

اگر قصد دارید ایمیل خود را بدون انجام تست ارسال نمایید، شاید بهتر است اصلا هیچ ایمیلی برای کاربران‌تان ارسال نکنید! انجام تست A/B و یا ارسال دو نسخه از یک ایمیل، می‌تواند راه مناسبی برای دستیابی به یک قالب مناسب برای کمپین‌های آینده شما باشد.

اگر تا به حال حین پروسه بازاریابی ایمیلی دچار اشتباهی شدید، آن را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید؟

منبع بلاگ اد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۱
فرزاد هاتفی

35686-فروش میلگرد 10 ساده - سامانه آهن ۲۰

ضوابط آیین نامه های طراحی سازه های بتنی طی 100 سال اخیر، پیوستگی بین بتن و میلگرد را رمز دستیابی به عملکرد صحیح سازه های بتن مسلح دانسته اند. (ACI 408R-03). درواقع بتن مسلح یک کامپوزیت بتن و میلگرد است و تنها در صورت وجود پیوستگی لازم بین میلگرد و بتن، عملکرد ترکیبی سازه¬های بتن مسلح متصور خواهد بود. منظور از پیوستگی لازم در میلگردهای کششی حالتی است که تا رسیدن به مقاومت لازم، جداشدگی بین میلگرد و بتن بوجود نیاید. 

پوشش بتنی میلگردها در المان های بتن مسلح یکی از عوامل موثر در تامین شرایط لازم جهت پیوستگی بین بتن و میلگرد محسوب می گردد. علاوه بر این پوشش بتنی میلگردها نقش حیاطی در محافظت از میلگردها و جلوگیری از خوردگی آنها ایفا می نماید. از این رو توجه و اهتمام در راستای اجرای صحیح بتن ریزی و انتخاب طرح اختلاط مناسب بتن و در نتیجه به حداقل رساندن تخلخل و نفوذ پذیری در بتن پوشش الزامی است.

 در غیر این صورت اطمینان از عملکرد مورد نیاز المان سازه ای چه از منظر سختی و مقاومت و چه از منظر پایایی (دوام) المان سازه ای مستلزم انجام عملیات ترمیم بتن و تقویت المان موجود خواهد بود. آسیب های موجود در پوشش بتنی میلگردها و روش رفع آسیب پذیری الف- تخلخل و نفوذپذیری بتن بدلیل عواملی مانند: طرح اختلاط نامناسب بتن، جداشدگی سنگدانه ها، عدم متراکم سازی حین بتن ریزی و عدم پاکسازی سطح قالب قبل از بتن ریزی؛

 ب- آسیب ناشی از دوره های یخ زدن و آب شدن؛ پ- عوامل شیمیایی خورنده، حمله سولفات ها و ...؛ ت- سایش و فرسایش سطح بتن؛ ث- پوشش کم میلگردها ناشی از عواملی مانند: آرماتوربندی و یا قالب بندی نامنظم و نامناسب و یا دیگر عوامل طراحی و اجرا. همچنین ممکن است این نوع عوامل در هزینه های شما تاثیرگذار باشد و با توجه به لیست اصلی قیمت میلگرد باید به این مساله توجه داشته باشید.

در صورت وقوع هریک از آسیب های بالا، سازه بتنی آسیب پذیر بوده و رفع آسیب پذیری در این المان ها الزامی است. در این شرایط بکارگیری روش های استاندارد ترمیم بتن یک راهکار موثر و اقتصادی در این خصوص محسوب می گردد. بدین منظور پیمودن روند استاندارد ترمیم بتن از مرحله شناسایی دلایل آسیب تا انتخاب و اجرای روش مناسب ترمیم بتن باید در دستورکار قرار گیرد. جهت دریاقت اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش ترمیم بتن و تقویت سازه در این وبسایت مراجعه فرمایید. >میلگرد پروفیل با سطح مقطع دایره توپر که معمولا دارای آج می باشند. 

کاربرد اصلی میلگرد در ساختمانهای اسکلت بتنی می باشد که به عنوان آرماتور در بتن مسلح (بتن آرمه) قرار می گیرد انواع میلگرد و مشخصات مکانیکی آنها : میلگرد در شبکه بندیها و تقویت کننده ها و نگهدارندها و حتی لوازم تزئینی مانند فرفوژه کاریها کاربرد داشته و بیشترین کاربرد آن در صنعت راه و ساختمان برای جبران مقاومت کششی بتن می باشد ;میلگرد جنسهای مختلفی دارند که حسب خواص و کاربرد آنها مصرف می شوند ولی بیشترین میلگردی که در صنعت بتن و بتن ریزی کاربرد دارد با مشخصه فولاد معمولی بوده که بشرح ذیل در ایران دسته بندی و تولید و مصرف می شوند.

 البته این دسته بندی،حسب استاندارد روسی بوده که در ایران رواج دارد. 20 میلگرد A1 : ( میلگرد نرم بدون آج ) این میلگرد با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد بعنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتا بصورت صاف و بدون آج می باشد. این میلگرد برای آهنگری و تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است و بطور کلی بعنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می شود. 

2 - میلگرد A2 : ( میلگرد نیمه سخت با آج ساده ) این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد بعنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که بصورت آجدار و عمدتا آج فنری شکل می باشد.این میلگرد برای عملیات ساختمانی و خصوصا خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده که البته توصیه می شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۲
فرزاد هاتفی

39549-فروش آلومینیوم (دستگیره آلومینیومی هلالی متری) - سامانه آهن ۲۰

برخی از خواص جذاب آلومینیوم، ظاهر زیبا، ساخت آسان، مقاومت به خوردگی خوب، چگالی پایین، استحکام به وزن بالا و چقرمگی شکست بالا است.

به دلیل این خواص، آلومینیوم یکی از به صرفه ترین مواد در ساخت تجهیزات نظامی و صنایع دریایی است.

آلومینیوم وقتی در معرض هوا قرار می گیرد، لایه پیوسته ای از اکسید آلومینیوم روی آن تشکیل می شود. این لایه، مقاومت به خوردگی عالی دارد. آلومینیوم در مقابل بیشتر اسید ها مقاوم است ولی مقاومت آن در برابر قلیا ها کمتر از اسید ها است. آلومینیوم خالص استحکام کششی بالایی ندارد ولی با اضافه کردن عناصر آلیاژی به آلومینیوم مانند منگنز، سیلیسیم، مس و منیزیوم می توان استحکام آلومینیوم را افزایش داد و آلیاژهایی برای مصارف ویژه تولید کرد.

انتقال حرارت آلومینیوم عالی است، تقریباً سه برابر فولاد، خاصیتی که آلومینیوم را برای ساخت سیستم هایی که نیاز به انتقال گرما و سرمای خوب مانند Heat-exchanger ها دارند مناسب کرده است. ترکیب این خاصیت با غیر سمی بودن آلومینیوم، این ماده را در ساخت وسایل آشپزخانه پر کاربرد کرده است.تولید کننده بهترین آلومینیوم شیار دار تولید کننده بهترین آلومینیوم- تولید کننده بهترین آلومینیوم شیار دار ورق آلومینیومی شیار دار به چه صورت می باشد؟ مصارف این گونه ورق های آلومینیومی چیست؟ بهترین تولید کننده داخلی ورق های آلومینیومی شیار دارکیست؟ ورق های آلومینیومی شیار دار ورق هایی هستند که در چهار جهت دارای شیار می باشند و از اکستروژن ساخته شده اند، این ویژگی ها موجب می شود که از این ورق ها در ساخت دستگاه های CNS و همینطور ابزار آلات پیچیده و ماشین آلات سنگین بکار رود این گونه ورق ها به صورت متری و در ضخامت های متفاوت به فروش می رسند که این متناسب با مصارفش می باشد از جمله بهترین تولید کننده داخلی این گونه ورق های آلومینیومی شیار دار می توان به اراک اشاره نمود که در این زمینه بازار فعالی را دارد.

آلومینیوم از جمه فلزاتی محسوب می شود که قابلیت شکل دهی و فرم پذیری بالایی دارد. انواع آلیاژهای آلومینیوم را می توان با فرآیندهای مختلف شکل دهی اعم از فورج، نورد، اکستروژن، رولینگ و ... شکل داد و حتی تولید ضخامت های بسیار نازک زرورق امکان پذیر است.

این خاصیت همواره با خواص استحکام و مقاومت به خوردگی باعث کاربرد بسیار ویژه این فلز گشته است. آلومینیوم بهترین قابلیت شکل دهی و انعطاف پذیری را دارد. برای مثال از طریق فرآیند اکستروژن می توان انواع پروفیل توخالی، توپر، خمکاری شده و انواع طرحها و شکلهای پیچیده را با دقت بسیار بالا تولید کرد. تولید شکلهای ویژه خاص، پانلهای تخت منحنی شکل و انواع طرحهای دیگر از طریق رولینگ آلومینیوم به جهت قیمت آلومینیوم که بسیار مناسب و به صرفه است امکان پذیر است از طرفی آلومینیوم به دلیل استحکام بالا و قابلیت تبدیل به شکلهای پیچیده برای طراحی پنجره های دو جداره پیشرفته و ترمال   بریک (Thermal break)  با کیفیت بسیار بالا در این صنعت جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

همان طور که گفته شد قابلیت شکل دهی آسان این فلز تولید انواع طرحهای تزئینی و دکوراتیو را ممکن ساخته است.
انواع سقف های کاذب، انواع پارتیشن ها و اجزاء جداکننده داخلی مثالهایی از قابلیت های ویژه این فلز در طراحی و ساخت می باشد، ضمن آنکه سبکی و جابجایی آسان این وسایل و تجهیزات باعث کاهش احتمال خطر سقوط آنها در سوانح و اتفاقات گشته است و تمایل مصرف کننده به استفاده از این تجهیزات را افزایش داده است. علاوه بر مسائل فوق، زیبایی و دوام بالای این فلز باعث شده که تولید اجزاء و ترکیبات جذاب و دیدن در طرحها و رنگهای مختلف را از آن ممکن شود و سلیقه هر بیننده باذوق را ارضا کند. در مکانهایی که نیاز به ایمنی بالایی وجود دارد، قابهای آلومینیومی با طراحی خاص در ساخت پنجره های ضد گلوله و ضد انفجار به کار می روند و در مواقعی که از شیشه هایی با وزن سنگین استفاده می شود برای کاهش وزن کل، قاب آلومینیومی سبک، مناسبترین انتخاب محسوب می شود

بهترین ورق آلومینیوم با آلیاژ 7075 تولید چین، آمریکا، اروپا و ایران با مشخصات فنی گوناگون و بر اساس نیاز مشتری تولید گردیده و از طریق سایت های مربوطه همچون آهن ایران به فروش می رسد.

ورق آلومینیوم نوع خاصی از ورق است که با ویژگی های فلز آلومینیوم تولید شده و در دسته ورق های فلزی سبک قرار می گیرد. همواره این فلز مهم در بخش های مختلف صنعت از جمله صنایع اتومبیل سازی کاربرد دارد.
این ورق ها تولید شرکت های مختلف در کشورهای ایران، چین، آمریکا و اروپا می باشند، که دارای آلیاژهای متفاوتی هستند. به عنوان مثال از ورق با آلیاژ 7075 برای ساخت ورق، مفتول، میله، بیلت، مقاطع مختلف، لوله و مواردی که نیاز به استحکام بالا و مقاومت به خوردگی مورد نیاز است استفاده می شود. در حال حاضر بهترین این ورق ها از طریق سایت های اینترنتی مربوطه همچون آهن ایران عرضه می گردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۲
فرزاد هاتفی