مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

معرفی چند فلش مموری کارآمد

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

این کول دیسک دارای گارانتی معتبر و اصلی بوده که به هنگام خرید برایتان ارسال می گردد و همچنین دارای ظرفیت های مختلفی میباشد که شما می توانید بر حسب نیاز هر کدام را که مایل هستید انتخاب نمایید.بررسی فلش مموری PNY Micro Sleek Attache PNY برندی معروف در تولید حافظه های جانبی در بازار کامپیوتر می باشد که تمام محصولات تولیدی این شرکت دارای ضمانت لایف تایم می باشند. همانطور که میدانید معمولا محصولاتی دارای گارانتی مادام العمر هستند که دارای کیفیت بالایی باشند. یکی از این محصولات PNY Micro Sleek Attache می باشد . 

 حافظه فلش Micro Sleek Attache ساخت شرکت PNY از اندازه ای کوچک، وزنی سبک و روکشی از جنس پلاستیک فشرده برخوردار است. این روکش پلاستیکی که تمام حافظه فلش و همچنین کانکتور یو اس بی را می پوشاند از آن در مقابل نفوذ آب و ضربات ناگهانی (مانند سقوط) محافظت می کند و حلقه انتهایی، آن را جهت اتصال به دسته کلید یا امثال آن مناسب می کند. Micro Sleek Attache در دمای بین -25 تا 85 درجه سانتیگراد عمل کرده، رابط اتصال آن USB 2.0 است و معمولا در ظرفیت های 4، 8، 16، 32 و 64 گیگابایتی تولید می شود.

 بد نیست بدانید پی ان وای شرکتی آمریکایی است که در سال 1985، در شهر بروکلین و با هدف توزیع حافظه های ساخت فرانسه (پاریس) در آمریکا تاسیس شد

 نام این شرکت در ابتدا Paris New York بود که بعد ها در پی توسعه و استقلال شرکت، در سال 1997 به PNY تغییر نام پیدا کرد. سرمایه گذاران در سال 1996، با انتقال نقطه مرکزی مجموعه به نیوجرسی آمریکا، فعالیت های آن را گسترش دادند و شروع به تولید حافظه های فلش و محصولات مبتنی بر آن کردند. 

در حال حاضر عمده فعالت های این شرکت بر روی حافظه های فلش و محصولات مرتبط مانند حافظه رم و درایو های حالت جامد (SSD) می باشد، اما همکاری آن با شرکت های بزرگ مانند انویدیا (Nvidia)، کوادرو (Quadro)، تسلا (Tesla)، هیولت پاکارد (HP) و ... باعث شده تا محصولات دیگری مانند کارت گرافیک های حرفه ای و محصولات مرتبط با آن، محصولات ارتباطی، سخت افزارهای مناسب سرور و شبکه، دیسک های نوری و ... نیز تولید کند. محصولات PNY در حال حاضر (سال 2013) در بیش از 50 کشور در سراسر دنیا توزیع می شود، 13 کارخانه اصلی در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا دارد و هدف کلان آن توسعه محصولات الکترونیکی و عرضه بیشتر در سراسر دنیا می باشد.

سایت فلش مموری Silicon Power Blaze در این مرحله میخواهم فلش مموری را برای شما معرفی کنم که با شروع به کار رنگ روی فلش تغییر می کند . یک ویژگی منحصر به فرد برای محصولی خاص. نام این حافظه Silicon Power Blaze می باشد .  Blaze B10 نام یک سری از حافظه های فلش USB ساخت شرکت سیلیکون پاور می باشد. این فلش مموری به درگاه ارتباطی USB 3.0 مجهز است و با ظرفیت های 8، 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود. Blaze B10 دارای طراحی جالب توجهی بوده به گونه ای که طرح روی بدنه ان با افزایش دما وبه طور خاص از دمای 31 درجه سانتیگراد به بعد، از رنگ آبی به رنگ قرمز تغییر می کند و این خاصیت آن را در میان دیگر حافظه ها متمایز می کند.

 در قسمت بالایی این فلش یک حلقه تعبیه شده که می توان آن را به دسته کلید متصل کرد. اینجا مموری کارت مجهز به LED نشان دهنده وضعیت استفاد و همچنین دارای سرعت خواندن و نوشتن بالایی نیز می باشد. سرعت خواندن 90MBps و سرعت نوشتن 70MBps توسط شرکت سازنده اعلام شده که در نوع خود سرعت بالایی است.  رابط پرسرعت USB 3.0 حافظه فلش سری Blaze B10 مجهز به رابط پرسرعت USB 3.0 می باشد.

 این رابط با قابلیت انتقال اطلاعات تا سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، تا 10 برابر از رابطه قبلی، یعنی USB 2.0، سریعتر عمل می کند. به صورتی که به راحتی به سرعت خواندن 90MBps دست می یابد که سرعت بالایی است و زمان انتقال داده ها نظیر عکس، فیلم و موسیقی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. این فلش مموری همچنین از رابط های قدیمی تر USB پشتیبانی می کند.

بررسی فلش مموری Adata S101 Compact Waterproo

یکی دیگر از فلش مموریهای تولید شده توسط ای دیتا مدل Adata S101 می باشد . 

 کمپانی ای دیتا محصول جدیدی را به سری Superior خود اضافه نمود. S101 یک فلش مموری بسیار کوچک و سبک وزن است که از تکنولوژی COB (چیپ بر روی بورد)، کیفیت بسیار بالا و ظاهری چرم مانند همراه با بافت فوق‌العاده صاف بهره می‌برد و این ویژگی‌هایی هستند که این فلش مموری را منحصر به فرد ساخته‌اند. S101 به شما این امکان را می‌دهد که احساس خود را از ظرافت نشان دهید.

 تکنولوژی پیشرفته COB این فلش مموری را از صدمات ناشی از رطوبت محافظت می‌کند. S101 مدل جدید فلش مموری کمپانی Adata است که استقامت بی‌نظیری در برابر رطوبت دارد و در سری Superior کوچک‌ترین سایز را دارد و در ظرفیت‌های 4، 8، 16 و 32 گیگابایت در دسترس شما قرار دارد.در پاسخ به صدای بازار، ای دیتا محصول جدیدی را به سری Superior خود اضافه کرد... معرفی فلش درایو S101. 

با استفاده از تکنولوژی COB (چیپ روی بورد)،. ای دیتا مفتخر است که این محصول کوچک و جمع و جور با کیفیت بالای ظاهر آن که به مانند چرم مشکی است و بافت فوق العاده صاف دارد و آن را منحصر به فرد می سازد معرفی کند. S101 به شما این امکان را می دهد که احساس خود را از ظرافت با قیمت بسیار واقعی نشان دهید. طراحی تولید پیشرفته COB از صدمات ناشی از رطوبت محافظت می کند.

این مدل جدید سری Superior کوچکترین سایز است بهمراه استقامت بی نظیر در برابر رطوبت برای چیپ که نتیجه فرآیند ساخت COB است. با طول تنها 3.3Cm و عرض 1.6 Cm کوچک تر و جمع و جورتر از فلش درایوهای مرسوم است.

 سادگی به کار رفته در طراحی آن عناصر غیرضروری را حذف می کند، منحنی بیرونی که مکمل عملکرد رابط کشویی دستی S101 است زمانیکه سوراخ بند آن این امکان را فراهم می کند که آن را آسان تر حمل کنید و بطور قابل توجهی خطر گم کردن آن را کم می کند. فلش درایو S101 با سطح مشکی درجه یک با لوگوی ای دیتا بر روی صفحه براق مزین شده است.

 هزینه این فلش کمتر از مدل های دیگر با مشخصات مشابه است. 

ویترین آرزوهای شما با محصولی با تکنولوژی بالا است. ای دیتا به تقاضای مصرف کنندگان توسط ارائه طرح های ظریف ماهرانه و با کیفیت متعهد است که به راحتی می تواند هزینه شود و برای لذت بردن همه از مد روز بودن و خاص بودن است. هارد دیسک های قابل حمل ای دیتا علاوه بر اینکه با توانمندی های سخت افزاری از جمله کیفیت بالا و عملکرد قابل توجه و نوآوری در طراحی، شناخته می شوند، نرم افزارهای با ارزشی را نیز بهمراه دارد.

 ابزار OStoGO به شما این امکان را می دهد که بتوانید DVD ویندوز 7 خود را از روی دیسک به دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل ADATA منتقل کنید. 

بدین شکل شما به راحتی قادر به نصب Windows 7 با استفاده از قابلیت بوت نمودن کامپیوتر خود از طریق پورت USB بدون نیاز به درایو نوری می باشید. UFDtoGo، ابزار قدرتمندی است که شما را برای هماهنگ کردن یا یکسان سازی اطلاعات (Synchronization)، ایمیل ها و لینک های مورد علاقه (Favorites) کمک نموده و به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را بهمراه داشته باشید. 

نرم افزار امنیتی نورتون 2011 (نسخه آزمایشی 60 روزه) از اطلاعات شما در برابر ویروس ها و دیگر فرآیندهای مضر محافظت می نماید. با ثبت نام آنلاین محصولات ADATA می توانید از این امنیت بصورت رایگان برخوردار شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
فرزاد هاتفی