مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نکات برای داشتن یک تیپ رسمی مردانه

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

http://chibeposham.com/wp-content/uploads/2015/08/tie-selection.jpg


در دنیای متحد و یک‌شکل امروز که بیشتر افراد شبیه به هم لباس می‌پوشند، اگر می‌خواهید در دنیای حرفه‌‌ای رقابتی امروز پیشرفت کنید و از دیگران متمایز باشید، یکی از روش‌‌ها توجه به ظاهر و لباس است. ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران و رئیستان دارد.در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می‌کنیم که با کمک آنها می‌توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

کت شلوار اصلی ترین بخش لباس رسمی است. یک کت شلوار شیک ظاهری کامل، سنتی و رسمی را در ذهن تداعی می کند. اما سنتی بودن نباید به معنی ملال آور و یکنواخت باشد. انتخاب پارچه با طرح ظریف یا راه‌های باریک، کت شلوار را جذابتر می‌کند و در دریای کت شلوارهای سرمه‌ای، زغال سنگی و مشکی تکرنگ و ساده، متمایز و برجسته می‌شود.پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌هایتان وقت بگذارید. 

برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند. شما می‌توانید از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید. راه دیگر تهیه کت شلوار سفارشی است که به شما اجازه می‌دهد تا پارچه و مدل کت را خودتان انتخاب کنید.
اگر شما معمولا کت شلوار می ‍پوشید، بهتر است هر فصل یک کراوات جدید بخرید.

 اگر قبلا انواع کراوات‌های اصلی و معمول را خریداری کردید و در قفسه لباستان دارید، به دنبال رنگ و طرح‌های اصلی مانند صورتی، قهوه‌ای سوخته، نارنجی یا راه‌های قطری باشید.اگر به تطابق رنگ و طرح حساس هستید، بهتر است کراواتهای رنگی و طرح‌دار را با پیراهن تکرنگ ساده بپوشید.

 اگر هم می‌خواهید این ریسک را بکنید و یک کراوات طرحدار را با پیراهنی طرحدار ست کنید، مطمئن بشوید که طرح رنگی آنها شبیه به هم است و دقت کنید که طرح و راه کراوات و پیراهن در یک جهت باشد.
کراوات اسکات یک کراوات به شکل یک نوار باریک با بال های پهن است که معمولاً از ابریشم ساخته می شود. دو سر این کراوات گاهی با دو گره یا با یک سنجاق به هم متصل می شود. در اروپا اسکات کراواتی عریض ابریشمی با رنگ های خاکستری است که تنها برای برخی مناسبت های رسمی مانند مراسم عروسی و مسابقات اسب سواری سلطنتی انگلستان، که اسکات نام خود از آن جا گرفته، به کار می رود. آمریکایی ها، معمولاً آن را به عنوان یک دستمال گردن یا نوعی روسری که با یک پیراهن یقه باز اطراف گردن بسته شده، می شناسند. این دستمال گردن برای برخی مشاغل در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 رایج شد و به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد، هنوز هم کاربرد آن متداول است.


هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند.

 یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیتتان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطر‌هایتان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بویشان از بین می‌رود و از آن بد‌تر بعضی‌هایشان بدبو می‌شوند. عطر‌هایتان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحانشان را پس داده‌اند. اگر طرح ها و رنگ ها شما را گیج می کنند، خودتان را خسته نکنید. یک کراوات ساده تیره با پیراهن سفید یا رنگ روشن انتخابی بدون خطا است.

  یک کراوات مشکی باریک بافته شده از سیلک بخرید و آن را با هر چیزی که دارید بپوشید.کراوات هایتان را با پارچه کت و شلوارتان ست کنید. در تابستان کراوات کتان را با کت و شلوار کتان و در زمستان کراوات پشمی را با کت و شلوار پشمی ست کنید.  رسماً می گوییم که پاپیون ها دوباره مد شده اند، می توانید پاپیون را با کت و شلوار تاکسیدو یا با ژاکت بزنید. حتماً یکی بخرید و گره زدن آن را یاد بگیرید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
فرزاد هاتفی