مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کراوات و اکسسوری با کلاس برای مردان

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

http://s6.uplod.ir/i/00743/pnbii94g3s2f.jpg

این نکته را در نظر داشته باشید که نگه داری و مراقبت از کراوات، همواره یک سرمایه گذاری خوب است. صرف هزینه ی کمی برای داشتن یک قفسه یا کمد جهت کراوات ها، در دراز مدت صرفه جویی در پول شما است. هنگام جاسازی و نگه داری کراوات، باید براساس نوع پارچه عمل کرد. هنگام بسته بندی کراوات را به آرامی به چهار قسمت تا کنید و آن را داخل جیب کت بگذارید و یا آن را لوله کنید و در یک جعبه کوچک بگذارید و جعبه را در گوشه چمدان قرار دهید.

اگر جنس آن از ابریشم است، آن را از یک چوب لباس، آویزان کنید و اجازه بدهید نیروی جاذبه و گرانش زمین کار خود را انجام دهد.نیازی نیست که زمان زیادی را صرف کنید تا یک کراوات نیکودل عالی که با کت و شلوار و لباس شما به خوبی هماهنگ می شود، انتخاب کنید. ولی در نظر بگیرید که این درصد بیشتر پشم باعث دردسر هم می شود و در طول مهمانی باید مواظب باشید تا کت شما چروک نشود ، چئن هر چه پشم بیشتری در کت استفاده شود ، بیشتر چروک می شود.

این کار از آنچه که فکر می کنید ساده تر است.به طور عمومی گره کراوات را از طرف باریک آن میکشند و باز میکنند.اما حالت صحیح آن این است که چطور کراوات را میبندیم برای باز کردن آن از حرکات بر عکس باید استفاده شود.

اگر به کلکسیون های برند های برتر مردانه در دنیای مد نگاه کنید، یا به لباس سران کشورها و مقامات بلند پایه و مردان بزرگ و خوش پوش توجه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از این مردان خوش پوش، از کت و شلوارهایی با رنگ سورمه و آبی تیره استفاده می کنند

اگه قراره واسه یه مهمونی یا قرار ملاقات رسمی برین و دوس دارین در حین سادگی شیک به نظر برشین میتونین یک کراوات سیاه رو با یک پیراهن سفید و کت ، شلوار سیاه بپوشین .شاید سی سال پیش، کسی فکرش را نمی کرد ست های رسمی مردان، بدون کراوات و پاپیون مورد قبول قرار گیرد اگرچه طرح و رنگ کراوات به سلیقه شخصی مربوط می شود.

در خانه تان سعی کنید به مواردی همچون لباس‌هایتان را برای مراسم ختم، عروسی، مهمانی‌های کوچک و بزرگ تقسیم‌بندی می‌کنید، این برنامه‌ریزی را برای لباس‌های خانگی خود هم داشته باشید، به این صورت که حتما لباسی برای نظافت خانه در نظر بگیرید. همچنین از پیشبند برای پخت غذا استفاده کنید و به این تقسیم‌بندی، لباس خواب را هم اضافه کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
فرزاد هاتفی