مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کیف پول مردانه و تاثیر آن در خوش تیپی

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

وقتی که شما با خودتان کیف حمل می‌کنید تقریبا به این معنی است که اطلاعات کاری خود را به همراه دارید و در عین حال باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کیف دستی، شیک و مناسب به نظر برسید. سه نوع اصلی کیف دستی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید: کیف چرمی بزرگ و نازک، کیف اسناد کلاسیک، یک کیف بنددار که روی شانه آویزان می‌شود.انتخاب کیف بستگی به نوع شغلتان دارد. کیف های رسمی اسناد و کلاسیک دیگر خیلی مد نیستند، چون طراحان جدید از مدل های نرم تر و همه کاره استفاده می کنند. کیف های رو دوشی مدل کج و کیف های بند دار دانشگاهی ظاهر شما را جدی تر می کند و جای کافی هم برای برای کاغذها و یا تبلت دارند. یک دفترچه یادداشت چرم با یک کت و شلوار رسمی عالی می شود و حتی تبلت و چیزهای دیگر را هم می توانید در آن جا دهید. وقتی بیرون از اداره هستید، باید یک کیف قابل حمل برای تمام وسایل ضروری که یک مرد جنتلمن به آن ها نیاز دارد، داشته باشید.زمانی هماهنگی میان کیف و کفش از لحاظ جنس و رنگ نکته بسیار مهمی در پوشش افراد بود اما طی سال‌های گذشته و شروع بی‌قاعدگی در دنیای مد، این قاعده به ویژه در پوشش خانم‌ها تا حد زیادی زیر پا گذاشته شد. البته با وجود این بی‌قاعدگی هنوز پوشیدن کفش‌های کلاسیک و رسمی با کیف‌های اسپرت و برعکس پسندیده نیست.


این پیشنهاد ساده ما نیست، باور تازه طراحان لباس و کارشناسان مد است که مسئولیت ایجاد ستی زیبا و فاخر می‌تواند برعهده کیف باشد. طراحان خلاقیت و نبوغ خودشان را روی طرح‌ها و نقش‌های تازه کیف پیاده می‌کنند تا خانم‌ها بتوانند با خریدن یک کیف تغییری چشمگیر در ست خود ایجاد کنند. زمانی کیف‌ها به رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای محدود بودند اما حالا طراحان و تولیدکنندگان جسورانه سراغ جعبه سحرآمیز رنگ‌ها می‌روند. اگر قصد خرید کیف دارید، بهتر است قبل از خرید با مدل‌های جدید کیف و طرح‌های جدید آشنا شوید تا خریدی به روز داشته باشید.مشخص کنید چه مدت میخواهید از کیف پول استفاده کنید.اگر فقط برای این فصل یک کیف میخواهید، کیف ارزان ولی مد روز انتخاب مناسب تری است. و اگر برای مدت طولانی‌تری کیف را لازم دارید، از یک فروشگاه معتبر و مطمئن، یک کیف شیک و مجلسی تر انتخاب کنید. در این مرحله از انتخاب، بودجه تان را نیز در نظر بگیرید با یک دوست مشورت کنید  اگر در انتخاب تان مطمئن نیستید، از دوستتان کمک بخواهید. اگر دوستی دارید که فروشنده پوشاک و کیف و کفش است، می‌توانید روی توصیه هایش حساب کنید. اگر باز هم برای انتخاب مطمئن نیستید، به مجلات و سایت‌های مد مراجعه کنید و ببینید دیگران برای موقعیت های مختلف از چه مدل کیف هایی استفاده می کنند.

کیف پول مردانه هرچند که جزو وسایل کوچک و جزئی است ولی هر بار که از جیب یا کیف تان بیرون می آید به خوبی می تواند منعکس کننده روان شناسی، ویژگی های فردی و شخصیت شما باشد. پس انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است. در این گالری چند کیف پول رسمی جیبی به شما پیشنهاد می دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
فرزاد هاتفی