مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

مجله نوجوان

مطالبی برای گروه جوان و نوجوان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هزینه های پرستار نیز افزایش می یابد

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ

پرستار در منزل به کسی می گویند که با خدمات پزشکی و پرستاری آشنایی کامل دارد.مرکز پرستاری ناجی انواع خدمات پرستاری در منزل اسنپ دکتر را با بهترین کیفیت و همراه مجرب ترین پرستاران مرد و زن ارائه می دهد. در سالیان اخیر با تغییر سبک و روش زندگی نیاز به پرستاری در منزل روز به روز بیشتر شده است.کم بود وقت،نبود تخصص،مشکلات اقتصادی،هزینه های بالای مراکز درمانی مزید بر علت شده که مردم بجای انتقال یا بستری بیمار و سالمند خود در بیمارستان این کار را در منزل و با حضور پزشک یا پرستار در کنار خود انجام دهند.

خدمات پرستاری در منزل تخصصی

خدمات پرستاری اسنپ دکتر در شهر تهران و قم و مشهد و شیراز و .. برقرار است. انتخاب پرستار باید با نوع نیاز ما همسان باشد. به این صورت که اگر برای سالمند،کودک،یا بیمار خود درخواست پرستار کرده اید از نظر سن،جنسیت،مهارت و تخصص،اخلاق و رفتار و تجربه باید مورد بررسی قرار بگیرد. تیم ناجی از تمام پرستاران و بهیاران تاییده سلامت روحی و جسمی گرفته، همچنین مدارک تایید هویت و قرارداد های پرستاران در دفتر شرکت محفوظ می ماند.

بر اساس نیاز و خواسته خود از کارشناسان مشاوره گرفته و توضیحات کامل را داده و توافقات و قراردادهای مالی را انجام دهید تا پرستار مورد نظر به منزل شما اعزام شود.
 

اگر نیاز به مراقب در منزل دارید باید از مراکز معتبر و باسابقه درخواست کنید. زیرا چندین ساله به خاطر رشد کسب و کار پرستاری و ویزیت در منزل مجموعه هایی بدون کسب مجوز های رسمی از وزارت بهداشت و نامعلوم بودن فعالیت های آنها اقدام به خدمات پرستاری برای مردم می کنند.پرستاری کاری وابسته به تجربه،مهارت،و علاقه است اگر غیر از این و فقط برای درآمد و چیزهای دیگر باشد قطعا مشکلات زیادی را برای خانواده ها به همراه می آورد.

 

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار کودک در منزل

پرستار کودک خوب مسلما یک فرشته نجات برای روزهایی خواهد بود که توان مراقبت از فرزند دلبدمان را به دلایل مختلف نخواهیم داشت. همه ما می‌دانیم که دوران کودکی، یکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فردی است. بچه‌ها در این سنین نیازهای عاطفی و احساسی بسیاری دارند و مراقبت از ایشان نیازمند حوصله و تجربه و تخصص فراوان است.

یکی از مشکلاتی که امروزه اکثر خانواده‌ها و مادران شاغل با آن مواجه هستند، موضوع نگهداری و پرستاری از کودک دلبندشان می‌باشد. پیدا کردن پرستار کودک در منزل که به خوبی بتواند با بچه‌ها ارتباط برقرار کند و با نیازهای ایشان آشنا و قابل اطمینان باشد، کار بسیار مشکلی است. مرکز خدمات پرستاری با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات پرستاری کودک در منزل در تهران و سایر شهرها می‌باشد.

 

وظایف پرستاری در منزل خوب

پرستار کودک عموما از بچه‌ها در منزل شخصی افراد مراقبت می‌کند. مسئولیت‌ها و وظایف پرستار کودک با توجه به سن کودکان متفاوت خواهد بود. بطور مثال پرستاری که از یک نوزاد چند ماهه مراقبت می‌کند، وظیفه تعویض تعویض پوشک، نظافت و استحمام، غذا دادن به موقع و همچنین خواباندن وی را عهده خواهد داشت. در حالیکه در پرستاری و مراقبت از کودک در سنین بالاتر وظیفه پرکردن اوغات فراغت، بازی و آموزش وی نیز به سایر وظایف مراقب اضافه خواهد شد. در صورتیکه کودک دارای مشکل جسمی خاص و بیماری خاصی باشد، پرستارانی که دارای اطلاعات پزشکی و مدرک هستند می‌توانند پروسه درمان را در منزل همراه با آموزش و مراقبت به عهده بگیرند.

یکی از ویژگی های بارز شخصیتی پرستاران کودک صبوری و مهر و محبت فراوان است. این افراد از کودکان همچون فرزند خود مراقبت نموده و تلاش در پرورش عالی آنها خواهند داشت. علاوه بر این شما می توانید عادات خاص کودک خود را با وی درمیان گذاشته و یا به شیوه ای که مد نظر شماست طبق اصول تربیتی شما با کودک دلبندتان رفتار نماید.

مدل همکاری پرستار با شما، بسته به نیاز فرزندتان و شما ممکن است بصورت مقطعی و یا شبانه روزی باشد.
استحمام کودک و رسیدگی به نظافت شخصی

یکی از مهمترین وظایف پرستار کودک حمام کردن کودک و رسیدگی به نظافت شخصی وی می‌باشد. این مورد در خصوص نوزادان شامل شستشو و تعویض پوشک و در کودکانی که راه می‌روند، شامل بردن به دستشویی و حمام و همراهی بچه در مسواک زدن و تمیز کردن دندان‌ها می‌باشد.
حمام کردن کودک در منزل توسط پرستار
مراقبت و نگهداری از کودک

مراقبت و نگهداری از کودک، برقراری یک ارتباط دوستانه و صمیمی با کودکان یکی از مهمترین وظایف پرستاران کودک می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا فرزند دلبند شما کمتر خلا عاطفی عدم حضور شما را احساس کند.
پرستار کودک در منزل ارزان در تهران
وظایف پرستار بچه در خانه
بازی کردن و پر کردن اوقات فراغت کودک

یکی از نیازهای اساسی کودکان تفریح و آموزش است. یکی از وظایف پرستار پر کردن اوقات فراغت کودک و بازی کردن و انجام کارهای آموزشی می‌باشد. پرستار کودک را به پارک می‌برد و حتی در محیط منزل سعی در سرگرم کردن وی و انجام بازی‌های آموزشی مناسب سن او خواهد کرد.
انجام امور منزل سالمند در تهران
انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل

مراقب علاوه بر نگهداری از کودک، تهیه غذای مناسب و مقوی برای کودک و آماده‌سازی شیرخشک برای نوزادان را به عهده دارد. مراقب در وعده های غذایی مشخص به کودک کمک می‌کند تا غذای خود را میل کند و در مرتب کردن خانه و آشپزخانه همراهی می‌کند.

 

قیمت و حقوق پرستار سالمند در منزل

هماطنور که میدانید وقتی سن بالا میرود وارد دوره سالمندی میشویم و دیگر مثل دوران جوانی توانایی انجام کار های مختلف و در بعضی مواقع توانایی انجام کار های روزمره را هم نداریم.

به هیمن علت است افراد و خانواده ها نسبت به شرایط خود که سخت درگیر و مشغول کار هستند ، برای سالمندان یا پدر و مادر خود پرستار استخدام میکنند.

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در منزل بستگی به ساعات کاری پرستار و همچنین اوضاع و احوال و شرایط سالمند مورد نظر محاسبه میشود.

مثلا اگر سالمند سالم باشد و یک سری کار ها را بتواند انجام دهد ، حقوق پرستار کمتر محاسبه میشود اما اگر سالمند بیمار باشد و بیماری وی هم شرایط بدی داشته باشد و به خدمات تخصصی نیاز داشته باشد این حقوق بیشتر و نسبت به شرایط محاسبه میشود.

همچنین پرستاران مجموعه ما در شیفت های مختلف اعم از شبانه روزی ، ساعتی ، شبانه ، روزانه و همچنین روز های تعطیل آماده خدمت رسانی هستند که این شیفت ها و ساعات هم روی محاسبه هزینه و قیمت پرستار سالمند تاثیر گذار هستند.

 

موارد تاثیرگذار روی قیمت دستمزد پرستار سالمند

1 . بازه زمانی مراقبت از سالمند در منزل

بازه زمانی مراقبت از سالمند از مهم ترین عوامل موثر بر دستمزد پرستار در منزل می باشد.یک سالمند با توجه شرایطی که دارد ممکن است برای مدت چند سال و یا چند ماه به پرستار نیازمند باشد و وضعیت سلامت و جسمانی فرد سالمند از عوامل تعیین کننده این مدت زمان می باشد.

2 . خدمات متعددی که فردسالمند نیازمند به آن می باشد.

دسته اول : کارهایی که فرد سالمند به طور معمول در شبانه روز انجام می دهد.

دسته دوم : کارهای نگهداری ازسالمند

کارهایی که فرد سالمند به طور معمول در شبانه روز انجام می دهد خدمات مورد نیاز او می باشد که درجهت حفظ و بهبود سلامت فرد سالمند انجام می گیرد.

3 . نوع سرویس مورد نیاز شما که پرستار باید به فرد سالمند ارائه دهد.

مواردی مانند همراهی با سالمند و رسیدگی به کار های خانه و همچنین انجام مراقبت های شخصی از فرد سالم.

4 . موقعیت مکانی وفاصله محل زندگی خدمت گیرنده(سالمند)

این عامل خیلی مهم می باشد و می تواند بر میزان حقوق پرستاری از سالمند تاثیرگذار باشد زیرا موقعیت مکانی می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت هر چیزی مانند هزینه وسیله نقلیه برای رفت و آمد وغیره داشته باشد و اگر محل زندگی فرد سالمند نسبت به مرکز شهر بسیار دور باشد هزینه های پرستار نیز افزایش می یابد و موجب می شود قیمت پرستاری از سالمند به طبع بیشتر شود.

در چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از پرستاران پاره وقت از پرستاران به صورت 24 ساعته کمک بگیرید که هزینه رفت و آمد در طول روز کاهش یابد و برای شما مقرون به صرفه تر باشد و یک مزیت دیگر این امر وجود همراهی به صورت 24 ساعته در کنار سالمند شما می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۹
فرزاد هاتفی